Ja men visst är det fint?
Jag är med i en nagellacksgrupp på fejjan där vi skickar nagellack när man fyller år. Min månad var upptagen och därför fick jag augusti. Detta fick jag av en snäll tjej, och väntar nu paket från tio till!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men visst är det fint?
Jag skakar som tusan vid allt som kräver en stadig hand typ![]()
Vilken rolig idé!Ja men visst är det fint?
Jag är med i en nagellacksgrupp på fejjan där vi skickar nagellack när man fyller år. Min månad var upptagen och därför fick jag augusti. Detta fick jag av en snäll tjej, och väntar nu paket från tio till!![]()
![]()
![]()
@Prosit Hur kommer det sig att naglarna ser ut som att de är som böjda utåt?
Och vaaaad heter den gruppen?!Ja men visst är det fint?
Jag är med i en nagellacksgrupp på fejjan där vi skickar nagellack när man fyller år. Min månad var upptagen och därför fick jag augusti. Detta fick jag av en snäll tjej, och väntar nu paket från tio till!![]()
![]()
![]()
Och vaaaad heter den gruppen?!![]()
Behöver råd av er nagelfantasterJag gjorde nagelförlägning med gele och gelen som lades var rosa och gav en jättefin färg jag valde att köra på, men eftersom jag gillar att variera mig undrar jag om man kan lägga på nagellack utan att förstöra gelen? Sitter gelen kvar även om man tar nagellacksborttagning för att kunna byta mellan flera kulörer?
Fungerar det bättre med make up svamp? Fått för mig den är för tät för att det ska bli bra, kört med disksvamp jagRekommenderar make up-svamp =)