Nagellackskonst! *Bildtråd*

Nu har jag precis satt på ett lager av mitt nya lack, får bli ett till lager sedan så att det täcker riktigt ordentligt. Tveksam till om färgen egentligen är "mig", men ÅH så fin den är :D Lovar att fotografera senare.

Blöh, mina naglar är i USELT skick nu (hoppas dock på att det ska bli bättre snart, nu har jag börjat äta omega 3-tillskott igen, har haft uppehåll ett litet tag). Meeen, såhär ser i alla fall det nya lacket ut: (glänser i grönaktigt, något som tyvärr inte kommer fram så bra på bild)
34108_1407447184.jpg

Jag älskar färgen, men inte på mig :p Sååå jag pratade lite med en vän som brukar älska just sådan färg och vi bestämde oss för att göra ett byte. Hon har en enorm mängd nagellack, flera som hon tänkt göra sig av med eftersom hon aldrig använder dem. Såå vi ska ha nagellackbytardag när hon väl kommit hem från sin resa :D

Tips på var man kan köpa thinner?? Letade igår i heeela min, hmm inte så stora stad:angel: Så det blir väl att beställa på nätet. Hittade inte på sidan där jag beställde nagelgrejer sist...:confused:

Ni som använder glitterlack, hur får ni bort det? Det sitter ju verkligen som berget. :mad: Har sånt nagellack så att det bara ska vara att peta bort det, men använder jag det så ramar ju nagellacket bort utan att jag vill.:down:

Ni som använder glitterlack, hur får ni bort det? Det sitter ju verkligen som berget. :mad: Har sånt nagellack så att det bara ska vara att peta bort det, men använder jag det så ramar ju nagellacket bort utan att jag vill.:down:

Ta nagellacksborttagning (rätt mycket) på en bomullstuss/pad och lägg över nageln. Vira aluminiumfolie runt. Låt sitta 5-10 min.
Tar lite tid, men är värt det.

Liknande trådar

Hemmet Vi har en liten gästtoa i hallen. Så liten att du just så pass får plats med en toalett och om du sträcker dig fram när du sitter på...
Svar
9
· Visningar
366
Senast: Sar
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 306
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 239
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 39
  • GVFÖ 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur