Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*
Ok! Jag som inte brukar pyssla med naglarna var snål och köpte ett "allt-i-allo-lack" när jag skulle ha underlack och topplack.
Om jag minns rätt är det detta från Depend:
Är det dåligt?
Kan lägga till att jag de senaste veckorna enbart haft detta och bara kört genomskinligt, men de skivar sig ändå..
Jag upplever det inte vara borttagningen, utan nagellacken i sig, som sliter på naglarna. Ett bra underlack skulle jag satsa på. Jag använder Trind nagelförstärkare då jag har samma problem, tycker den funkar toppen som underlack också.
Förtydligande: HADE samma problem, det är borta nu![]()
Jag håller med om ett vårdande underlack kan vara den enklaste vägen att gå, jag gillar min dip-in remover och vägrar byta
Värt att notera är att vissa får allergiska besvär av Trind, det betyder inte att du behöver få problem MiniLi men tycker att en varning kan vara på sin plats. Om det bränner när du använder det, ta bort direkt!
Jag använder mig av Essie - Sensitivity Base Coat och tycker det funkar bra faktiskt, mina naglar kan annars skiva sig om jag använder mycket nagellack (vilket jag gör). Köper den superbilligt via eBay!
Ok! Jag som inte brukar pyssla med naglarna var snål och köpte ett "allt-i-allo-lack" när jag skulle ha underlack och topplack.
Om jag minns rätt är det detta från Depend:

Är det dåligt?
Kan lägga till att jag de senaste veckorna enbart haft detta och bara kört genomskinligt, men de skivar sig ändå..