Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Olika färger 9-13/7 och den understa bilden är det jag gjort idag och jag tror det får sitta på. Neutralt för att vara jag, men just nu känns det passande
Frihandar tipparna just nu då jag inte ids böka på med tejp!
Jag är ingen nageltjej egentligen (det avslöjar väl mina nagelband och ickefilade naglar) men jag brukar alltid ha någon färg på naglarna. Idag återupplivade jag denna variant som jag gjort med hjälp av Essies "urban jungle" och "a cut above". Seche vite på och Essies baslack under!
Jag är ingen nageltjej egentligen (det avslöjar väl mina nagelband och ickefilade naglar) men jag brukar alltid ha någon färg på naglarna. Idag återupplivade jag denna variant som jag gjort med hjälp av Essies "urban jungle" och "a cut above". Seche vite på och Essies baslack under!
Blev inspirerad av nyponros så gjorde mina första glittriga nageltoppar en tråkigt kväll här ute på landet. Hade inte så många lack med mig så blev ett nougarfärgat från depend under och colorshow rose mirage uppepå
Var inte så svårt som jag trodde även om det inte blev så jämnt direkt, plus att jag nog gick ner lite långt på nageln?
Testade nytt gellack igår, i en helt fantastiskt bra färg!
Diskret, ser fräscht ut och glittrar lite grann i solen. Fick kommentaren "va? har du gjort det där själv?!" idag
Beställde precis hem ytterligare ett gäng färger av samma märke. Kommer fortsätta att använda gellack så länge jag inte får några oönskade reaktioner. Har det dessutom inte på konstant, låter naglarna slippa sånt en stund mellan varven (då får mina vanliga lack rycka in)
@RostKaptenen Förlåt för att jag är extremt seg på att svara, men leopardmönstret målade jag på fri hand med minipensel och akrylfärg. Jag har inte ens några klistermärken hemma.
@cili Jag tror inte att det är vanligt att folk får reaktioner på gellack, om det är "dyra" märken. Att Depend kallades tillbaka pga innehåll och vad det gett för reaktioner, tror jag är för att de försökte göra en billig kopia och således inte var lika noggranna med vad de stoppade i det... Jag har t ex målat Shellac på mååånga kunder och hittills har ingen reagerat på det.
Så bara för att ett märke var skit, så tror jag inte att alla är det. Det var iaf skitsnyggt det du hade, så måla på du.
Såg idag att H&M sålde lack från Ciaté för 50kr :O Vet inte om alla butiker har det men det kan vara värt att kolla. Fanns ett fåtal färger att välja mellan.