Nagellackskonst! *Bildtråd*

Psst!
Ni som är med i svängen - har någon på rak arm ett tips på ett strukturlack i riktigt röd färg, eller möjligtvis koppar?
Är vansinnigt förtjust i strukturkvalitén på O.P.Is "Liquid Sand", men vid det här laget har det säkert kommit fler varianter... an annan är lite avhängd numera.

Psst!
Ni som är med i svängen - har någon på rak arm ett tips på ett strukturlack i riktigt röd färg, eller möjligtvis koppar?
Är vansinnigt förtjust i strukturkvalitén på O.P.Is "Liquid Sand", men vid det här laget har det säkert kommit fler varianter... an annan är lite avhängd numera.
OPI Magazine Cover Mouse? Den är rödare i verkligheten än den blir på bild, så bildgoogling blir något missvisande

Hjälp! Jag skulle vilja fylla ut nagellacksstashen lite, men trots (kanske snarare pga) att ebay svämmar över av nagellack så hittar jag inget jag vill ha :cry:

Jag har dålig koll på benämningar men det absoluta favoritlacket är miss conduct.
Hittade lite olika som byter färg av värme, men de är alla såna som kräver uv-lampa va?
Även varianterna med magnet verkar skoj, särskilt nu när det är vinter/jul, men har ju inte sett nån prata om dem i tråden och det gör mig skeptisk.. Är dom skit? :p

Bomba gärna med tips och förslag
* inte rosa, lila eller turkos
* gärna glitter, men då typen som liksom är täckande i färg
* gärna i lite billigare prisklass (här kör vi kvantitet o inte kvalitet :p)
Shoot:bump:

Om man har ett glitter som inte är täckande kan man ju alltid ha ett lack i liknande färg (eller en annan) under. Lite mer jobb kanske, men det är ju i allmänhet lite mer jobb med glitter ;) Annars är mina favoritlack nog OPI Every Month Is Octoberfest och Get Your Number, i alla fall den här tiden på året. Get Your Number är ett liquid sand, så det är både heltäckande och glittrar lite :)

Vet inte om det är okej att lägga in detta, men vi testar..

Har en flaska OPI DS Jewel hemma, använd en gång, som jag tänkte sälja. Jag trivdes inte alls i färgen och tycker det är synd att lacket bara kommer stå i skåpet och samla damm. Kanske någon här vill köpa för 20kr+frakt? (sånt vadderat kuvert tänkte jag).

Psst!

Isadora - Love crush! :love: Älskar det!

Passar på att fråga: Ni som beställer OPI och Essie från nätet, var gör ni det? Är det väldigt mycket billigare att beställa från utlandet eller blir det mycket frakt/tull? :)

Vet inte om det är okej att lägga in detta, men vi testar..

Har en flaska OPI DS Jewel hemma, använd en gång, som jag tänkte sälja. Jag trivdes inte alls i färgen och tycker det är synd att lacket bara kommer stå i skåpet och samla damm. Kanske någon här vill köpa för 20kr+frakt? (sånt vadderat kuvert tänkte jag).
Jag köper det gärna av dig :D

Måste visa mitt nya favvolack :love:

10808587_653485931417256_214227103_n.jpg

Essies nya!

@Sleepan

Tack! :)
Känns väldigt stilrent och enkelt men fint.

Har förresten - efter ditt tips - blivit helt besatt av Pamsans swatches, vilken källa till ha-begär :p.

Mitt senaste köp är förresten Gina tricots vita, som ju ska vara bra. Blir intressant att testa.

@Sleepan

Tack! :)
Känns väldigt stilrent och enkelt men fint.

Har förresten - efter ditt tips - blivit helt besatt av Pamsans swatches, vilken källa till ha-begär :p.

Mitt senaste köp är förresten Gina tricots vita, som ju ska vara bra. Blir intressant att testa.

I know, hon är grym!
Ginas vita ska jag med testa! Du får recensera! :)

Ginas vita ska jag med testa! Du får recensera! :)

Jag gillar't! Mycket trevligt att lacka med och täcker mycket väl på tre lager. Hade kanske räckt med två till och med. Negativt: flaskan var helt jäkla omöjlig att få upp. :p
Hade lite tendenser att bli streaky (?) men misstänker att det beror mer på att mitt underlack börjar tacka för sig...

Liknande trådar

Hemmet Vi har en liten gästtoa i hallen. Så liten att du just så pass får plats med en toalett och om du sträcker dig fram när du sitter på...
Svar
9
· Visningar
350
Senast: Sar
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 275
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 165
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka