Bukefalos 28 år!

Någon med kännedom om Växjö?

Är jättesvårt att hitta något! Har nu en lägenhet jag ska åka och titta på.. Någon som vet något om området Torne kring Alvesta? Är livrädd för att bo i ett kriminellt område där jag känner mig otrygg..

Någon med koll på detta område? *nervös*

Det är absolut inget kriminellt område utan snarare landsbygd. Finns en liten lanthandel och en sjö. Det ligger ju långt ut, enligt mig, men kan ju vara bra att börja där och sen söka sig vidare om du får en längre anställning.
 
Är jättesvårt att hitta något! Har nu en lägenhet jag ska åka och titta på.. Någon som vet något om området Torne kring Alvesta? Är livrädd för att bo i ett kriminellt område där jag känner mig otrygg..

Någon med koll på detta område? *nervös*
Torne är jättefint, men som sagt en by på landet. Det tillhör Alvesta kommun men ligger något nämre Växjö. Att hitta lägenhet i Växjö är ganska svårt om du inte är beredd att köpa, i Alvesta kan det vara lättare och dit går det bra med kommunikationer om man vill ta sig till och från Växjö en sen kväll. I Alvesta ska man nog undvika Rönnerdalsområdet där det varit en del bilbränder och annat otrevligt den senaste tiden.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 263
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 959
Senast: Sel
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 593
Senast: Jeps
·
Anläggning Jag börjar känna mig ganska uppgiven. Vi har inte lyckats hitta ett enda stall som passar våra önskemål. Stallet vi står nu i är...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
13 903
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Valp 2024
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp