Bukefalos 28 år!

Någon som använder Glucovett till sin häst?

Sanette

Trådstartare
Jag har precis köpt en burk till min ena häst. Tycker ni att det fungerar bra? Hur snabbt märkte ni någon skillnad på er häst?
Mycket tacksam för svar!:bump:
 
Sv: Någon som använder Glucovett till sin häst?

Hej

Jag ger min häst Glucovett, har gjort så i ca 2 månader.
Ger det i förebyggande syfte så jag kan inte påstå att jag märker något:angel: Men hon har ju iallafall inte blivit halt.

Min syster ger det till sin hund med ledproblem och tycker att hunden blivit mycket rörligare så det funkar nog.
 
Sv: Någon som använder Glucovett till sin häst?

Blossom7 skrev:
Hej

Jag ger min häst Glucovett, har gjort så i ca 2 månader.
Ger det i förebyggande syfte så jag kan inte påstå att jag märker något:angel: Men hon har ju iallafall inte blivit halt.

Min syster ger det till sin hund med ledproblem och tycker att hunden blivit mycket rörligare så det funkar nog.

Ok, för min häst har en gammal fraktur i ett bakben och min vet tyckte jag skulle ge honom ledpreparat för all framtid. Och glucovett är ju mycket prisvärt!
 
Sv: Någon som använder Glucovett till sin häst?

Var kan man köpa Glucovett??
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har lite funderingar kring matstress hos häst. Vi var nämligen och kollade på en häst som förmodligen haft matstress i hela...
Svar
13
· Visningar
1 190
Senast: co-SMAD4
·
Hästmänniskan Hej! Jag sålde min häst 2017 efter nästan 4 år tsm då jag ramla av rejält och tyvärr blev väldigt rädd. Från att ha tränat tsm och...
Svar
8
· Visningar
914
Senast: Grazing
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
944
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hej alla kloka hästmänniskor! Med sommaren kommer alla funderingar kring hur vi med lättfödda hästar och ponnysar ska göra. Jag har...
Svar
2
· Visningar
747
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp