Någon som har köpt Hööks nya TM ridtäcke för 329 kr?

B

**BORTTAGEN**

undrar isåfall om det är bra och hållbart? har kännt på det och det verkar vara jätte bra tyg och sånt ! funderar på å köpa det, får se. :)
 
Jag har ett sådant, jättefint :)
Om det är hållbart vet jag inte än, har bara haft det ett par veckor men det sitter bra på kusan i alla fall och verkar varmt och mysigt.
 
Jag har förra årets modell. Men tror att det bara är fodrets färg som skiljer.

Jag gillar täcket. Men inte tillräckligt varmt om man ska rida med det mitt i vinter ute i lugnt tempo.

en konstig sak med mitt täcke är att fodret verkar vara större än yttertyget :crazy: men det kanske bara är mitt
 
Jag har också förra årets modell, och fodret är större på mitt med..fast det syns inte :smirk:
jag skulle helst vilja ha ett tjockare men svårt att hitta
 

Liknande trådar

Samhälle Det kommer en ny lag från 1 januari 2024 om att de som erbjuder att snabbmat och dryck för take away måste utöver engångsförpackningar...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 931
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 064
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Så kortfattat som det är möjligt: Tiken fick livmodersinflammation. Livmodern hade varit sluten men började till sist blöda. Den vägde...
2
Svar
23
· Visningar
5 344
Senast: Viva
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 922
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp