Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack det låter lovande. När jag köpte min laptop sa försäljaren att jag skulle äääälska Win8. Jotack , jag hade kunnat göra slut samma kväll om det var en kille.Jag har haft Windows 10 i ca ett år, så länge som preview funnits ute ungefär.
Jag jobbar även med Microsofts produkter och har rätt bra koll på Windows 10.
Jag personligen tycker riktigt bra om 10an! ljusår bättre än 8 och 8.1. De är/var väldigt omständiga att använda om man inte är så insatt, så jag förstår att många inte tycker om dom.
Jag tror att de allra flesta som tyckte om Windows 7 även kommer tycka om 10. Windows 10 är som en blandning av det bästa från 7 & 8.1![]()
Du råkar då inte veta hur ett problem jag fått kan lösas? Nu när jag uppdaterat till win 10, så slår datorfanskapet av sig/strömsparläge så fort jag inte rör musen eller gör nått med datorn. Det tar knappt 2 min innan den stänger ner. Har kollat energisparläget, och den ska inte stänga ner fören efter 2 timmar vid sladddrift, och efter 1 tim vid batteridrifJag har haft Windows 10 i ca ett år, så länge som preview funnits ute ungefär.
Jag jobbar även med Microsofts produkter och har rätt bra koll på Windows 10.
Jag personligen tycker riktigt bra om 10an! ljusår bättre än 8 och 8.1. De är/var väldigt omständiga att använda om man inte är så insatt, så jag förstår att många inte tycker om dom.
Jag tror att de allra flesta som tyckte om Windows 7 även kommer tycka om 10. Windows 10 är som en blandning av det bästa från 7 & 8.1![]()
Kanske någon strömsparfunktion, stänger av skärmen, sleep osv.? Går att ställa in.Du råkar då inte veta hur ett problem jag fått kan lösas? Nu när jag uppdaterat till win 10, så slår datorfanskapet av sig/strömsparläge så fort jag inte rör musen eller gör nått med datorn. Det tar knappt 2 min innan den stänger ner. Har kollat energisparläget, och den ska inte stänga ner fören efter 2 timmar vid sladddrift, och efter 1 tim vid batteridrifmåttligt roande...
Du har rätt och sambon felHar pratat med min sambo om att uppdatera men enligt honom kommer man få betala för licensen efter ett år.
Sa till honom att de va gratis att ladda ner i ett år och att sedan får man betala om man vill uppgradera sig, men enligt honom så kommer man få betala oavsett efter ett år om man laddar ner det idag eller senare..
Har ni hört/vet något om det?![]()
Jag har
Har pratat med min sambo om att uppdatera men enligt honom kommer man få betala för licensen efter ett år.
Sa till honom att de va gratis att ladda ner i ett år och att sedan får man betala om man vill uppgradera sig, men enligt honom så kommer man få betala oavsett efter ett år om man laddar ner det idag eller senare..
Har ni hört/vet något om det?![]()
Lyckades tillslut hitta nån märklig inställningspanel där jag hittade nått som förhoppningsvis löste det, men är inte säker. Hann inte kolla det ordentligt då jag var tvungen ägna typ 1.5 timme åt att installera drivrutinerKanske någon strömsparfunktion, stänger av skärmen, sleep osv.? Går att ställa in.
'Stämmer ikke! Du har helt rätt. Du har ett år på dig att uppgradera gratis. Efter det så måste du köpa en fullversion av Windows 10. Så bara du uppgraderar inom ett år så kommer du aldrig behöva betala något![]()
'
Okej, är ni helt 100% säker på detta?
Finns det nånstans där det står eller så, så jag kan "bevisa" för sambon att jag har rätt?![]()
Det mesta går att stänga av ...Såg den här bilden på Facebook:
Hmm...
Såg den här bilden på Facebook:
![]()
Hmm...
Har han läst rätt nu?Sambon hade för sig att han läst att Microsoft även skulle ändra användarvillkoren för de äldre versionerna av Windows, ifall det stämmer slipper man inte undan det oavsett uppdatering eller ej. Tycker att det känns sådär kul att bli ännu mer övervakad av företag...