Bukefalos 28 år!

Någon som ska läsa "Hästens Utfodring" på SLU i mars?

Sv: Någon som ska läsa "Hästens Utfodring" på SLU i mars?

*kl*

Väcker denna tråden lite då jag funderar på att anmäla mig till VT2010. :D Men jag velar lite. Ni som läste i våras, hur många tillfällen var obligatoriska träffar i Uppsala? :confused:

Nån annan kanske som tänkt anmäla sig? Kanske redan anmält sig?
 
Sv: Någon som ska läsa "Hästens Utfodring" på SLU i mars?

Som jag minns det så snabbt så var nästan alla träffar obilgatoriska, men i mina ögon var de värda varenda minut där. Typ.
Jag är jättenöjd med kursen. Kan ju hända att de gjort ändringar till nästa gång.
 
Sv: Någon som ska läsa "Hästens Utfodring" på SLU i mars?

Som jag minns det så snabbt så var nästan alla träffar obilgatoriska, men i mina ögon var de värda varenda minut där. Typ.
Jag är jättenöjd med kursen. Kan ju hända att de gjort ändringar till nästa gång.

Jo, men jag tänkte mer på antalet träffar. ;)
Kul att du tyckte att de var värt det iaf och att du var nöjd med kursen! :laugh:
 
Sv: Någon som ska läsa "Hästens Utfodring" på SLU i mars?

Jag var oxå nyfiken på antalet träffar så jag mailade i morse och har redan fått svar!

Nyfiken:angel:

3 dagar kommer att vara obligatoriska men datumen är inte klara än.
 
Sv: Någon som ska läsa "Hästens Utfodring" på SLU i mars?

Jag har sökt den. Men placerat den som nr 4 av de 6 olika kurser jag sökt, så kommer jag in på någon högre prioritet så ryker den all världens väg.

Jag vill läsa den för mitt höga nöjes skull och inte för arbetslivet i första hand. Så jag har sökt en del arbetsrättsliga samt rehabiliteringsinriktade kurser som jag verkligen behöver bättre jobbmässigt... Lika roliga? Njaä


Gira
 
Sv: Någon som ska läsa "Hästens Utfodring" på SLU i mars?

Jag var oxå nyfiken på antalet träffar så jag mailade i morse och har redan fått svar!

Nyfiken:angel:

3 dagar kommer att vara obligatoriska men datumen är inte klara än.

:idea: Smart! :D

Då var det ju överkomligt, inte lika svårt att ta ledigt från jobbet. :angel:
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 569
Senast: Whoever
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 655
Senast: Roheryn
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
36 440
Senast: Hedinn
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 040
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp