Någon som ska på utställningen i Mariestad 23/8?

Fanzia

Trådstartare
Pudelklubben som anordnar på Mariestads BK. Inoff alltså.

Jag ska dit med Nova. Hade tänkt ställa Lyra men hon började tappa päls. Nu är hon rätt ok i pälsen medan Nova tappar istället. Aldrig är man nöjd. ;)

Så är det någon mer som ska dit?
 
Sv: Någon som ska på utställningen i Mariestad 23/8?

Pudelklubben som anordnar på Mariestads BK. Inoff alltså.

Jag ska dit med Nova. Hade tänkt ställa Lyra men hon började tappa päls. Nu är hon rätt ok i pälsen medan Nova tappar istället. Aldrig är man nöjd. ;)

Så är det någon mer som ska dit?

Japp! Jag skall ställa Telda....hon fick kanonkritik i Falköping så jag kör vidare med henne......jag vet också att hon är enda Basset Hounden;)

Skall även ställa henne i Töreboda den 19 september.
 
Sv: Någon som ska på utställningen i Mariestad 23/8?

Skoj. Med golden är man dock aldrig ensam. Vore ju skoj att veta att man minst blir BIR någon gång i förväg :)
 
Sv: Någon som ska på utställningen i Mariestad 23/8?

Skoj. Med golden är man dock aldrig ensam. Vore ju skoj att veta att man minst blir BIR någon gång i förväg :)

Jo visst är det kul att veta att man blir Bir, men samtidigt roligt med konkurrens.....

sedan var det ju inte mer än 50-60 hundar anmälda så får väl hoppas att det går bra för dig........kommer du fram o säger hej.?????
 
Sv: Någon som ska på utställningen i Mariestad 23/8?

Jo det är klart det är mycket roligare att vinna i stor konkurens. Men någon enstaka gång vore det skoj att vara själv i rasen :D Har nog aldrig varit med om det. Funderar på om jag ens varit ensam i klassen någon gång, men det kan jag nog varit när man gått i någon valpklass.

Jag är alltid nervös och snurrig på utställningar. Men kom gärna fram och säg hej till mig om du ser mig. Pratar gärna med folk bara det inte är precis samma minut som jag ska in i ringen. Catchword Constanzia heter min hund. Jag ska spana efter en Basset och ser jag en så ska jag försöka våga mig fram och säga hej. :o:laugh:

Lycka till med din hund. :)
 
Sv: Någon som ska på utställningen i Mariestad 23/8?

Aldrig i livet med JH som domare ( inte till Pudlarna)
 
Senast ändrad:
Sv: Någon som ska på utställningen i Mariestad 23/8?

Varför inte? PM:a gärna om du inte vill skriva här.
 
Sv: Någon som ska på utställningen i Mariestad 23/8?

Vad kul med någon mer . Själv är det jag som ska vara handlern åt pippilottas basset , över 7 år sen jag ställde sist :o Men tror att det ska gå bra för jag och Tilda är ett bra team ihop, hon går fram fort och har koll på vad som händer.

(Tilda och Telda är samma hund, men jag kallar henne för Tilda till allas förtvivlan ;))
 
Sv: Någon som ska på utställningen i Mariestad 23/8?

Jo det är klart det är mycket roligare att vinna i stor konkurens. Men någon enstaka gång vore det skoj att vara själv i rasen :D Har nog aldrig varit med om det. Funderar på om jag ens varit ensam i klassen någon gång, men det kan jag nog varit när man gått i någon valpklass.

Jag är alltid nervös och snurrig på utställningar. Men kom gärna fram och säg hej till mig om du ser mig. Pratar gärna med folk bara det inte är precis samma minut som jag ska in i ringen. Catchword Constanzia heter min hund. Jag ska spana efter en Basset och ser jag en så ska jag försöka våga mig fram och säga hej. :o:laugh:

Lycka till med din hund. :)

Men hallå där!!!

Det gick ju kanonbra för dig, fast du hade konkurrens :banana::banana:
BIR med HP är ju inte illa :D

Tilda fick ju också BIR med HP, fast hon var ju iof enda Basseten:rofl:

Iof så gick ju ingen av våra hundar vidare i Bisfinalen, men vad gör det.....vi hade ju världens bästa hundar med oss hem igen.......
 
Sv: Någon som ska på utställningen i Mariestad 23/8?

Men hallå där!!!

Det gick ju kanonbra för dig, fast du hade konkurrens :banana::banana:
BIR med HP är ju inte illa :D

Tilda fick ju också BIR med HP, fast hon var ju iof enda Basseten:rofl:

Iof så gick ju ingen av våra hundar vidare i Bisfinalen, men vad gör det.....vi hade ju världens bästa hundar med oss hem igen.......

Jo det gick ju vägen trots konkurrens. Hade dock varit liiite roligare om de kört gruppfinaler istället för direkt till BIS. Där är det ju svårt att få domaren att lägga märke till hunden när det är så många.

Grattis till ert BIR och HP. :)

Ska du på den i Töreboda också?
 
Sv: Någon som ska på utställningen i Mariestad 23/8?

Jo det gick ju vägen trots konkurrens. Hade dock varit liiite roligare om de kört gruppfinaler istället för direkt till BIS. Där är det ju svårt att få domaren att lägga märke till hunden när det är så många.

Grattis till ert BIR och HP. :)

Ska du på den i Töreboda också?

Japp självklart :D, det blir den sista inoff för i år.

Sedan tar vi nya friska tag nästa år igen.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 189
Senast: Migo
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
12 805
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 729
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 931

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp