Islandshästryttare
Trådstartare
och hon är gift med Steve Angello i Swedish House Mafia
Är rädd för att jag fortfarande är lika clueless har noll intresse av musik och har ingen aning om vem Steve angelio är.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och hon är gift med Steve Angello i Swedish House Mafia
”Djuriskt kraftpaket” pekar ju också däråt, plus ett gäng låttitlar (förföljd av demoner och prins av Egypten), men det känns för simpelt? Det brukar ju vara betydligt mer kryptiskt än så i första avsnittet, och snarare försök till att avleda?Jag brukar vara jättedålig på att gissa, men mumien känns som e-type. Ledtråden "mig kan ni inte köra med, även om det kanske verkar så" tänker jag syftar på bilmodellen e-type. Det kan ju vara villospår också, men det lät ganska likt honom också.
Ja, onekligen en möjlighet. Jag brukar som sagt vara urusel på att gissa”Djuriskt kraftpaket” pekar ju också däråt, plus ett gäng låttitlar (förföljd av demoner och prins av Egypten), men det känns för simpelt? Det brukar ju vara betydligt mer kryptiskt än så i första avsnittet, och snarare försök till att avleda?
Sheriffen - min spontana tanke är Yohio
De andra är jag helt förvirrad av...
Jag tänkte också på honom. Har precis sett honom i Bäst i test och Mumien höll armarna precis på det sättet som Ahmed gör.Mumien borde ju rimligtvis vara Ahmed Berhan, med tanke på längden, basket och ledarreferenserna (programledare).
Men mest pga längden.![]()
Det var min första tanke också!Jag fick känslan av att knasbollen är Alexander Hermansson.
Ja, jag tyckte verkligen det var lite väl enkla ledtrådar med både sportbilsreferenserna och låttitlar, men rösten låter ju onekligen så. Jag tycker de oftast brukar vara mer kryptiska i första programmet, men det kanske de inte alltid är längre? Fast jämför man med Bodströms ledtrådar så är ju det här typ barnfrågeversionen?Mumien måste vara E-type som tidigare nämnts. Både ledtrådarna och rösten stämmer.
Ligger hemma sjuk och kollat ikapp. Om det inte hade varit för att det var orimligt rent tidsmässigt hade jag gärna gissat på syskonen wranå som äggen.Har ni några gissningar? Jsg tittar just nu på fredagens program och tycker det var väldigt svårt.
Den enda gissningen jag har är på Mumien som jag tror kan vara Fredrik Reinfeldt. Vald gfera gånger av folket stämner ju på att han varit statsminister. Bosse Andrsson som kom in i slutet var ordförande för Djurgården när Fredrik Reinfeldt var nominerad till styrelsen och röstades ner.
LEetråden med sjungit kampsånger skulle kunna refera till att han stått på läktaren när Djurgården spelat. Det var också en referens till öppna era hjärtan och ta emot en sång från fjärran land. Fredrik Reinfeldt hade ett tal i valupptakten 2014 som hette öppna era hjärtan.
Sussie Eriksson var min första tanke, enbart baserat på rösten!Det var min första tanke också!
Eller Sussie Eriksson![]()