Några obehagliga händelser

Det har jag redan gjort :) men det hindrar ju inte någon från att göra tex låneansökningar i mitt namn online. Ser ju inte skitbra ut sen när vi ska köpa bostad om man har typ 37 st ansökningar på 500k hos diverse oseriösa låneinstitut. Alltså jag tror ju verkligen inte att det kommer hända, men vill gärna skydda mig om det går.
Jag är inte helt hundra men jag tror att förfrågningar bara sparas i typ 3 månader eller så. Dessutom skall du få ett meddelande om att någon tagit en kreditupplysning. Så det är inget som skulle kunna hända utan att du märker det. :)
 
Jag är inte helt hundra men jag tror att förfrågningar bara sparas i typ 3 månader eller så. Dessutom skall du få ett meddelande om att någon tagit en kreditupplysning. Så det är inget som skulle kunna hända utan att du märker det. :)

Nope 1 år, googlade. Fast nån kan ju gå loss typ på natten och göra massa ansökningar = mindre bra. Men det lär ju inte hända. Ska ändå spärra personnret just in case.
 
Tja för ett antal år sedan var det en person som bankade intensivt på min dörr kl 03 på natten. Till slut när jag väl vågade öppna (hade inte kikhål på dörren) visade det sig vara tidningsbudet som lagt ner fel tidning i mitt brevinkast å ville ha tillbaka den..... :crazy:
(den personen delade inte ut några fler tidningar i mitt område efter det)

TS - jag håller med övriga, du måste polisanmäla
Jag hade inte öppnat dörren kl 3 :nailbiting: om någon bankat.
Du är modig. (eller nyfiken)
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 097
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Beställde mat från företag som erbjuder matleverans nyss då jag har för ont för att gå ut och handla mat ikväll. Budet ringde upp och...
2
Svar
27
· Visningar
4 033
Senast: Exile
·
Äldre Jag vet inte om det bara är mina hjärnspöken eller om jag borde ta händelsen på allvar, så ni får gärna hjälpa mig att reflektera. Igår...
2
Svar
30
· Visningar
4 690
Senast: Singoalla
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 546
Senast: AlmostEasy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp