Nålade trådar på hästvård???

Forest Autumn

Trådstartare
Jag undrar varför den nålade fångtråden är borta? Jag kan förstå att trådarna blir långa och kanske lite svåra att komma in i. Men samtidgt så tycker jag att fångtråden var viktig, i alla fall för mig.
Många nya trådar som skapas handlar dessutom om fång.

Så varför är den borta - undrar mest ?
 
Sv: Nålade trådar på hästvård???

Fångtråden hålls a jour ännu så länge på första sidan, det eftersom nya inlägg i tråden inkommer hela tiden varför en nålning just nu kanske inte är nödvändig. Var har du hittat dessa nya fång trådar, en finns men hade inte varit aktuell i fångtråden eftersom här ligger diskussionen i en annan nivå.
 

Liknande trådar

Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 214
Senast: Bison
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 401
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Tjatter Nu som jag äntligen lyckats med mitt "flytta till Sverige"-projekt, vill jag såklart träffa flera bukefalister! :love: Vem är med? Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 849
Senast: Habina
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 027
Senast: Mauen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp