Nån vänlig själ som kan hjälpa mig???..

C

Chough

Försöker boka 2 biljetter tur och retur till Ängelhom/Helsingborg den 17 januari.
Vill ta reda på vilka priser det är.

Jag och min syster ska åka, en är 15 och en är vuxen. Billigaste pris.
Nån som förstår sig på Sas hemsida?...jag är inte så bra på engelska.. :crazy:
 
det står ju på svenska! inte menyerna men själva texten, i alla fall där jag var o kolla (student o ungdom har jag för mig!) lycka till!
 
Gratulerar till ett bra resval! :cool: Har själv bokat ett antal ggr för samma resväg men vanligtvis per telefon, så jag vågar inte garantera att man inte kan hitta fler/billigare alternativ än de jag fått fram via hemsidan. Men eftersom det är mindre än en vecka kvar till resan och returresa samma dag så kan det nog stämma, trots att det billigaste alternativet som jag hittade inte är helt billigt. Jag testade en bokning för en vuxen och en ungdom (gå in på Plan and book), tur och retur 17/1, på lägsta pris (leisure travel/lowest price) och det skulle då sluta på totalt 4215 kr för er båda (2664 + 1551 på ungdomsbiljetten).
 

Liknande trådar

Samhälle I Sverige då... Jag vill med 4 pers åka från Malmö till Umeå. Kollat flyg vilket skulle gå på 20 000 kr tur och retur. Det är inte...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 769
Senast: VLMF
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 443
Senast: alazzi
·
Relationer Jag har valt att skapa en anonym användare för detta ämne. Jag har hamnat i kris, kan inte tänka klart och behöver lite utomståendes...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 386
Senast: Hemlignu
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 136
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp