Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mig har leasing blivit billigare än när jag köpte kontant.Byter bil när den är slut. Dvs när det blir dyrare och dyrare investeringar för att laga och det börjar kosta mer än värdet på bilen.
Vi bytte avensisen för några år sen. Då hade den passerat 30.000 mil. Då började grej på grej gå sönder. Maken är händig och lyckas byta mycket själv. Men när han skulle byta företagsbil efter 3 år valde vi att köpa loss den i stället.
Han byter företagsbil som sagt var 3e år. Men den bilen räknar vi inte som ”vår”, även om det typ är det. Skulle han bli av med den skulle något billigare införskaffas.
För oss är det mycket värt att slippa kostsamma billån eller leasingavgifter.
Min son köpte en Skoda Fabia som nu gått 42000 mil, och funkar bra fortfarande ett år senare.Min Skoda Fabia är 11 år och jag hoppas den håller för evigt, har i dagsläget verkligen inte råd att köp någon ny
Jag tänker nog att jag lagar den så länge det inte är något katastrofalt dyrt. Den har gått kanske 14000 mil.
Det är min första och enda bil![]()
Min Skoda Fabia är 11 år och jag hoppas den håller för evigt, har i dagsläget verkligen inte råd att köp någon ny
Jag tänker nog att jag lagar den så länge det inte är något katastrofalt dyrt. Den har gått kanske 14000 mil.
Det är min första och enda bil![]()