När den andra inte vill ha fler

Det är rimligt att basera råd på den information som ges. Hur ska man annars kunna ge råd över huvud taget?

Jag har inga problem med ATT du ger råd. Det var rådet i sig, som jag inte håller med om är rimligt att ge i denna situation. Samt att du när du har gett det rådet, säger att du inte alls ger rådet att följa normen. Vilket var precis det du gjorde.
 
Jag har inga problem med ATT du ger råd. Det var rådet i sig, som jag inte håller med om är rimligt att ge i denna situation. Samt att du när du har gett det rådet, säger att du inte alls ger rådet att följa normen. Vilket var precis det du gjorde.

Det sa jag inte. Håll dig till sanningen.

Att det ska vara så svårt att använda citatfunktionen? Men det är klart. Då kan man ju inte hitta på vad folk skrivit.
 
Det sa jag aldrig. Håll dig till sanningen.

Antingen saknar du självinsikt. Eller så är du en person som tolkar allting väldigt bokstavligt i stunden, och har svårt att följa ett längre, kedjeresonemang. Hur som, så stannar jag här. Det tillför inget till den här tråden att fortsätta käbbla om hur dina råd ska tolkas.
 
Antingen saknar du självinsikt. Eller så är du en person som tolkar allting väldigt bokstavligt i stunden, och har svårt att följa ett längre, kedjeresonemang. Hur som, så stannar jag här. Det tillför inget till den här tråden att fortsätta käbbla om hur dina råd ska tolkas.

Tolka dem inte utan läs vad som står så ska du se att det går bra.

Min självinsikt är alldeles utmärkt men man kan undra hur det står till med din.
 
Det sa jag inte. Håll dig till sanningen.

Att det ska vara så svårt att använda citatfunktionen? Men det är klart. Då kan man ju inte hitta på vad folk skrivit.
Vad var det för problem med citatfunktionen? Det finns ett snyggt och tydligt citat i inlägget du citerar och klagar på.

Det är rimligt att basera råd på den information som ges. Hur ska man annars kunna ge råd över huvud taget?
Såhär står det i trådstarten.
"Mannen har alltid bara velat ha ett till, egentligen var han klar med barn redan när han träffade mig,[...]"
Det är rimligt att basera råd på trådstarten säger du men varför läser du då inte trådstarten?
Din debattteknik att beskylla andra för lögn då deras svar inte passar dig är en ytterst dåligt sådan. Det enda du visar då är att du hasplar ur dig saker utan eftertanke och totalt saknar argument för det du säger dig stå för. Att som du dessutom gör förneka vad man kan citera svart på vitt förbättrar inte intrycket man får av dig.
 
Vad var det för problem med citatfunktionen? Det finns ett snyggt och tydligt citat i inlägget du citerar och klagar på.


Såhär står det i trådstarten.
"Mannen har alltid bara velat ha ett till, egentligen var han klar med barn redan när han träffade mig,[...]"
Det är rimligt att basera råd på trådstarten säger du men varför läser du då inte trådstarten?
Din debattteknik att beskylla andra för lögn då deras svar inte passar dig är en ytterst dåligt sådan. Det enda du visar då är att du hasplar ur dig saker utan eftertanke och totalt saknar argument för det du säger dig stå för. Att som du dessutom gör förneka vad man kan citera svart på vitt förbättrar inte intrycket man får av dig.

Nu ljuger du igen eller så lurar du dig själv.

Poängen är att du inte kan visa det, av den enkla anledningen att jag inte skrivit det du påstått. Det är dålig stil att påstå att folk skrivit sådant som de inte har skrivit.

Använd citatfunktionen som sagt, istället för att hitta på vad folk säger. Det är ett högst rimligt krav.

Och beträffande TS så har ju redan TS man skaffat ett barn till.

Jag vet inte om du har barn själv. De flesta män känner sig nöjda och färdiga med barn efter barn nummer två, men det betyder inte att männen för den delen inte kan tänka sig fler om ny situation uppstår. I synnerhet inte om mannen träffar ny kvinna.
 

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
918
Senast: Crossline
·
Övr. Barn Jag skulle behöva lite tips på julklapp. Det är till min systers son som är 8 år. Han säger att han vill ha "en sån låda med experiment...
Svar
5
· Visningar
632
Senast: Tilly_85
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 654
Senast: Ramona
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 402
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp