När kommer mitt pass!?

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Fjäril
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 987
F

Fjäril

Snälla är det ngn som vet hur långtid det tar för passet skickade efter i september, då stot kom men har inte fått det än :eek: :eek:
tänk om det inte kommer förens nästa år :eek: :eek:

ngn som vet hur lång tid det tar? Stot är ett svenskthalvblod:bow:

Sv: När kommer mitt pass!?

Skickade också in uppgifterna i september (då till svenska ridponnyföreningen) och de sa att det skulle komma i december, men har inte kommit än...
Ring och hör efter.

Sv: När kommer mitt pass!?

de har ju fullt upp nu eftersom de flesta vänta i sista sekund att skicka in papprena på sina hästar, så ett halvår är rätt normalt just nu :smirk:

Liknande trådar

Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 169
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Troligtvis blir det ponnyköp nästa år! Känns superkul men är lite kluven hur vi ska tänka med storlek på ponny. Dottern är född -15 dvs... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 960
Katthälsa Hej, Vi har en "bonuskatt" som har blivit tovig som fasiken på höfterna, tovor stora som handflator. Det brukar komma tovor som går att...
Svar
9
· Visningar
878
Senast: Nikan
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 349
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka