JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
När verkligheten kommer ikapp en
Dagbok
Trådstartare
Trådstartare
Lyan
Startdatum
Startdatum
8 Nov 2022
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
467
Bukefalos 30 år!
Att bryta mig loss
Dagbok Just nu befinner jag mig i ett vägskäl - ska jag göra vad jag känner är rätt eller ska min mamma få avgöra vad jag ska göra likt hon...
Startad av Tystnatt
17 Maj 2026
Svar: 249
Visningar: 21 145
Dagbok
Besvikelse och oro
Dagbok Jag har aldrig startat nån dagbokstråd här innan. Men det här är för tungt att bära ensam, och jag vill inte lägga hela tyngden på min...
Startad av saltakatten
16 Dec 2024
Svar: 31
Visningar: 2 789
Dagbok
Vägskäl
Dagbok Jag har tvekat mycket över att starta den här tråden men provar här på dagbok så jag kan välja att radera mina inlägg om jag ångrar mig...
Startad av gurkskiva
13 Apr 2026
Svar: 11
Visningar: 1 503
Dagbok
Vad gjorde jag för fel
Dagbok Jag såg det inte komma. Är snopen, paff, överrumplad, överraskad och ställd.
Mina närmsta kollegor på jobbet fryser ut mig.
Jag har...
Startad av MittAndraNick
30 Apr 2026
Svar: 10
Visningar: 1 414
Dagbok
Hur hitta elektriker?
Hemmet Då skulle jag jag leta reda på en elektriker som kan göra jobbet och meddela butiken du handlat från att du inte är intresserad av deras...
Sol
1 minut sedan
Valvaka!
Tjatter Mitt jobb är sådant att jag i praktiken jobbar igen min sjukfrånvaro. Men det är ju ett problem i arbetsplatsens organisation. Det har...
Palermo
54 minuter sedan
Svar: 1 248
Visningar: 31 624
Allmänt
Dejtingtråden 39
Relationer Sedan huruvida det egentligen vore en lämplig idé att försöka bli tillsammans med mig när man är min kollega, det kan man nog diskutera...
Sryoqwe
59 minuter sedan
Svar: 935
Visningar: 58 676
Allmänt
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag är en urusel förare och har till råga på allt en malle. Vågar knappt tänka på vad folk tänker om oss både i vardag och vid träning...
Nordthor
Igår kl 21:38
Svar: 9
Visningar: 415
Hund
Valpkull!
Hundavel & Ras Jösses anåda! Jättesynd med de två förlorade valparna, men rätt krasst sätt är det nog lika bra med de nio som blev kvar! Vilken kull...
Sel
Igår kl 20:59
Svar: 3
Visningar: 188
Hund
Kattsnack 12
Övr. Katt Haha ibland ska man ha tur. Nån sålde sitt lager med bollar som är Jarres favorit leksak. Så jag slog till direkt! :banana:
Halcyon
Igår kl 23:53
Svar: 320
Visningar: 9 649
Katt
Kattnamn från sagor?
Övr. Katt Vilka härliga namn det finns 🥰
Vi har lite namn som vi fastnade för (som ni kom med) men det är någon månad bort att hämta kattungen så...
Myzan87
Igår kl 21:38
Svar: 25
Visningar: 760
Katt