Bukefalos 28 år!

nariga läppar

M

missPetra

vad ska jag göra? hennes läppar (som vanligen är svarta) har blivit rödbrunasvarta o har fläkts upp liksom. jag har ibland råkat röra dom o ibland rört dom med flit o hon har aldrig sagt nåt vad jag kan komma ihåg.. det är ju kallt o så o hon är gammal.. kan det vara det?´för inte kan man ju använda lypsyl eller? :smirk: :p
 
Du kan ju pröva att smörja in lite helsoan, men risken är väl att hon slickar i sig direkt.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 692
Senast: Flixon
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 820
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 967
Senast: Farao
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 212
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vilken ras passar mig?
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp