Bukefalos 28 år!

Nationaldagsgaloppen (ulvspel)

Det börjar bli dags att rösta men hu så osäker jag är. Angående SookieS så vet jag inte. Alls. Om jag var tvungen att rösta på ett av dubbelnicken hade det nog blivit henom men vad jag baserar det på har jag ingen aning om.

Och så Mumorsan då. Hennes röst på MM talar ju väldigt mycket mot en ond roll, och utesluter nästan en svarta-får roll (som väl en av teorierna mot henne menar att hon är) så här vågar jag absolut inte lägga min röst.

Jag funderar i stället på att rösta på dramatik, men jag måste läsa lite mer först, så jag återkommer.

Här menar jag, eller är det jag som tolkar meningen fel? :p
 
UPPDATERING!

När dramatik knallade runt med sin ving- och gloriaförsedda hatt på Gärdet kände hon sig säker på seger. Vem kunde annat än älska hennes änglalika uppenbarelse? Nå, tydligen gjorde inte alla det. Hon stod i den outhärdligt långa kön till champagnetältet när någon viskade att hon kunde få ett glas bakom den personens eget tält. Åh, så trevligt. Drama hängde genast med. Där stod en iskylare i form av en tunna. Hon tittade ner… tjära? Och HOPPSAN! Med lite hjälp föll drama ner i tunnan med tjära och sedan saknades bara fjädrar så var det hela komplett. Och de satt ju på hatten. Rullad i tjära och fjädrar släpps man inte upp på podiet.

Dramatik var ängel!

Natt-DL om en timme!

Men LL återkommer alldeles strax med mer information.
 
UPPDATERING!

När dramatik knallade runt med sin ving- och gloriaförsedda hatt på Gärdet kände hon sig säker på seger. Vem kunde annat än älska hennes änglalika uppenbarelse? Nå, tydligen gjorde inte alla det. Hon stod i den outhärdligt långa kön till champagnetältet när någon viskade att hon kunde få ett glas bakom den personens eget tält. Åh, så trevligt. Drama hängde genast med. Där stod en iskylare i form av en tunna. Hon tittade ner… tjära? Och HOPPSAN! Med lite hjälp föll drama ner i tunnan med tjära och sedan saknades bara fjädrar så var det hela komplett. Och de satt ju på hatten. Rullad i tjära och fjädrar släpps man inte upp på podiet.

Dramatik var ängel!

Natt-DL om en timme!

Men LL återkommer alldeles strax med mer information.


Ååh min magkänsla angående Drama stämde denna gången också.. attans att jag aldrig får nytta av den bara!


Nuu ska jag inte störa tråden mer :p

Återigen uppdateringarna är :love::love:
 
Men! Jag hade visst rätt i att Drama var god men envis ändå!plötsligt känns det inte lika hopplöst längre om jag redam var på rätt spår! :D Bara jag nu överlever natten också. :p
 
Och där kom dagens tappade haka.
Det är det här som är så roligt med Ulvleken, man tror att man har lite sjysst koll...

...men egentligen är man uppe på läktaren och köper korv.
 
Jaha, det sög ju... Hade ju hoppats att Drama faktiskt var ond nu när hon lyckades outa sitt dubbelnick.... :/
Men att peppar reagerat på mig förklarar varför drama inte gjorde det... Hon lät helt enkelt Peppar göra det istället... :p

Jag måste ändå se över de jag misstänker mest en del känner jag. Tror som sagt inte så många (om de jag tror är onda är onda) onda skulle gå ihop och rösta på samma goda spelare i en lynch. :/ :arghh:
 
Spöök (och detta ville mobilen först ha till allmän och sedan till domän:mad:)

Näe...det här var ju inte kul alls alltså. Jag ska aldrig mer spela ulvspel från mobilen, iaf inte med dubbelnick. Det här är nog den värsta tabbe jag någonsin gjort.:o

Nu ska jag hinka Durigutti som Jeffery så snällt bjuder på:arghh::D
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 292
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 660
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 128
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp