Nationaldagsgaloppen (ulvspel)

ja vilket då?
Det är ju just Kinders inlägg som jag har läst.

Min röst på Mu ligger ändå kvar och så hoppas jag på att det är rätt.
Men jag har en tjock och fet brasklapp på dig i allafall :)
 
Mumorsan röstar på Caisa

Därför att jag tror att hon har spelat ett himla snyggt spel som lyckas få en god utröstad såhär långt in i leken. Det enda logiska för mig är att hon är den sista ulven då jag vet att jag inte är det, Jefferey och Con kan inte vara något annat än tvillingar, som de hintar och Cirkus är uppenbart siad god.
 
Det är dags igen! Hästar, hattar... ni vet. Ännu en uppgörelse på Gärdets gröna bana väntar. Och kanske uppgörelser i publiken där de flottaste hattarna väntar. För i ledvolten är de aningen... uniforma. Om än färgglada.

En dryg halvtimma till DL!
 
Hur ser röstlängden ut?
Om jag inte missminner mig så har alla röstat på Mu utom Mu som har röstat på Caisa.
Och jag är nervös att det är en felbedömning å det värsta.
 
Ulvsp... hästkapplöpningar ska vara nervöst:D! Jag uppskattar om någon sammanställer en röstlista, jag håller på och fixar inför fjortontimmarsdagen imorgon. Det är lite tufft såhär i början, men jag vänjer mig säkert.
 
Men förlåt! Nu ser jag att jag satt DL till kl 21! Varför är ni inte på mig? Jag var övertygad om att det var 21.30! Uppdatering kommer asap!
 
ja vilket då?
Det är ju just Kinders inlägg som jag har läst.

Min röst på Mu ligger ändå kvar och så hoppas jag på att det är rätt.
Men jag har en tjock och fet brasklapp på dig i allafall :)

Det jag citerade åt Jeffery för att påvisa att du siats god. Du kan ju läsa lekstarten igen med om du vill. :D

Haha, jag trodde DL var 21.30 med. :o
 
UPPDATERING!
Mumorsan var som förblindad av alla vackra hattar. Vackrare än hennes egen, det var ett som var säkert. Hur skulle hon kunna stoppa dem? Stoppa dem från att vinna tävlingen? Tävlingen med stort T! *Ögonen rullade* Alla de som stod där ute, hon måste stoppa dem.

Jag måste stoppa dem!!!! Skrek hon… och insåg försent att hennes tankar förvandlats till ord. Som hon dessutom skrikit ut. Och… där kom ridande polisen farande. Mumorsan lade benen på ryggen och rusade iväg, men hon lyckades på något sätt hitta någon som var villig att ta över hennes uppdrag.


Mumorsan var demon!


Natt-DL en timme efter publicerad uppdatering eller så fort nattval är klart.

Jag ber om ursäkt för min miss med DL, jag måste tänkt att ha det 21.30.:crazy:
 
Demonen - jag ska kanske förklara. När den dör omvandlas en av de goda spelarna till ulv!

Och nu ser jag att medan jag började svamla har Niyama hunnit förklara. Ja, inom någon minut kommer alltså en god spelare som demonen har valt att bli ond. Men om byfånen väljs så är det lång näsa på demonen.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 668
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 415
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 827
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 221
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp