Nationaldagsgaloppen (ulvspel)

Hurrududu!
Jag var lite nervös att det skulle ske och sen att det skulle lottas mellan oss tre...
fast å andra sidan så lanserade jag den idén och tyckte det hade varit lite kul, men jag hade ju fattat att den som ändrar till mig är den som är ond så jag lusläste och var beredd att ändra min röst

Haha, och vi satt i lyan och misstänkte att du lusläste så vi var beredda vi med :p
 
Tråkigt nog ja ;)

Haha, det beror väl på vad man gillar. Niyama och jag chattade lite under kvällen om olika alternativ hur det kunde sluta. Jag var ju helt inne på att jag skulle gått på att ändra till Cirkus i sista stund för att förhoppningsvis ha tur med lottningen och därmed kunna vinna. Då skriver Niyama:

"Jag tycker det är mycket roligare att lyncha goda!"

:rofl::rofl::rofl:
 
Jag satt själv med en röständring färdig och var beredd att trycka på knappen för den om hon hade ändrat sin röst

Då var det himla tur att jag inte ändrade, jag förstår mig inte på bukeklockan nämligen och hade antagligen lagt rösten typ 2 min innan alt. efter DL :p
 
Capricciosa trollar Jeffery att rösta på Puff

Det var veckans antiklimax att tvingas rösta på Puff i det läget:
Egentligen borde jag starta upp ett drev nu, mot exempelvis Con för dålig aktivitet, men så häller jag upp en Durigutti, lutar mig tillbaka, låter Gärdesvinden fläkta litet med galoppstaten rakt föröver, och tänker att detta är nog ändå en dag att flyta med strömmen.
Så det får bli
Jeffery röstar på Puff
på grund av en mycket vacker blooper - som jag inte ens såg, utan man fick placera den i ansiktet på mig och sakta mula in den tills jag var mogen att ta in insikten.
 
Tackar för gott spel, och framför allt Con för att vara min tvilling. Det var nyttigt att som ny ha någon att utbyta tankar med, när jag var som mest förvirrad av alla olika nick och roller som dansade jitterbugg i min hjärna.
 
Vaa? Hur kunde du fatta att jag var får redan dag 2?

Du kändes inte god, så när du visades som bybo var jag rätt så säker på att du var får. Ville inte säga för mycket till de andra dock, ifall min känsla var fel.

Precis som @CaisaLundblad gissade var det också därför jag ändrade min röst på vira, ville inte riskera att hon lynchades för att goda skulle tro att jag siat henne.
 
Haha, det beror väl på vad man gillar. Niyama och jag chattade lite under kvällen om olika alternativ hur det kunde sluta. Jag var ju helt inne på att jag skulle gått på att ändra till Cirkus i sista stund för att förhoppningsvis ha tur med lottningen och därmed kunna vinna. Då skriver Niyama:

"Jag tycker det är mycket roligare att lyncha goda!"

:rofl::rofl::rofl:

Heh jag är nog beredd att hålla med Niyama här. Finns inte mycket som slår att lyncha goda som ulv! Det skulle möjligtvis vara att käka intet ont anande tvillingbröder då :devil:

Förlåt @Jeffery men är man ond så är man :angel:
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 960
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 006
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 396
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 911
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp