ni datorkunniga..

Modest

Trådstartare
jag installerade ett nytt spel idag på min dator. bilden i spelet vart helt förvriden, och konstig. det stod också att "windows virtuella minne är för lågt". kan det vara orsaken eller har jag ett för litet grafikkort?
jag har haft en demo på det här spelet, och den bilden har funkat perfekt. undrar om nån kan fundera ut vad detta beror på, eller vad jag ska göra åt det? :)

tack på förhand:D

Sv: ni datorkunniga..

Ändra inställningarna på det virtuella minnet :idea:

Sök på virtuellt minne i Hjälp och supportcentret. Läs igenom artiklarna i Microsoft Knowledge Base

Sv: ni datorkunniga..

Det är liksom meningen att du ska lära dig själv något oxå.

Det står exakt vad du ska göra där.

PÅ SVENSKA

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte... 2 3
Svar
49
· Visningar
12 905
Senast: Saeta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
2 042
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Blev visst inte att jag skrev något om ridningen förra veckan, så det får bli två veckors rapportering på en gång… Jag har tappat...
Svar
0
· Visningar
314
Senast: cassiopeja
·
IT & mobiler Helt plötsligt har min dator börjat gå såååå segt och jag som vill att det ska "gå undan" håller på att bli knäpp :angel: Som ett...
Svar
7
· Visningar
1 276
Senast: FannyN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka