Ni med bra Bukeminne

mandalaki

Trådstartare
Vem här var det som myntade Män är inga projekt?

Det är inte ens längesedan men det är så jäkla bra och jag har tänkt mycket på det i samband med trådar på senare. Jag vill veta vem jag ska skicka blommor till.
 
Jag är hängiven Interflora. Ibland överraskar jag min mamma med att skicka henne en fin bukett. En gång hade de inget jag ville ha, Euroflorist hade däremot de blommor jag sökte så jag prövade dem istället.

Sedan visade det sig att inte heller de haft blomman - och då ringde de MAMMA för att fråga vad de skulle välja istället. Som överraskning :banghead:
 

Liknande trådar

Hemmet Jag vill göra om lite av mitt möblemang i samband med flytt. Jag inspireras bland annat av inlägg i grupper som Återbruka mera och...
Svar
7
· Visningar
777
Senast: Nepenthe
·
Trädgård & Växter Tänker att några här borde väl ha egen kompost iaf :). Hur gör man om man vill påbörja en kompost, kan man ens göra det den här...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 271
Senast: Unafraid
·
Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
885
Senast: Gulis
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
14 050
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp