Ni med korthåriga hundar..

Japp. Hon är ju så rolig själv så hon behöver inget roligt halsband. :) Det är aldrig bra med för mycket av det goda, eller hur man nu brukar säga.
 
Jag vet. :love: Min lilla bebis. Hon ligger här bakom mig och snarkar som en gammal gubbe :D
 
Mina grannar hade en jättesöt liten dvärgpinscher förut. Han såg ut som en liten trähund :D
 
Haha ja. Han var brun och ibland stod han helt blickstilla på deras altan. Såg ut som en liten trähund :) En kompis som var här fick syn på honom och trodde det var en staty.
 
Hahaha. Visst är Doris fint mörktmörktröd, men stå stilla så länge så nån trodde hon va en staty... Nej. ;)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 088
Senast: inverterad
·
Hundhälsa Okej jag behöver hjälp, ju mer jag grotta ensam desto svårare blir det. Jag ska byta foder till Emiron, hans mage är inte vad den borde...
2
Svar
24
· Visningar
4 820
Senast: calm
·
Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara...
2
Svar
34
· Visningar
6 593
Senast: Dopy
·
Hundavel & Ras Jaha, då var det dags för min egen rasvalstråd! 😊 Varning för liten uppsats! Har kikat runt på forumet här ett tag, men nu vill jag ta...
2
Svar
34
· Visningar
4 294
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp