Bukefalos 28 år!

Ni med lösdrift, se hit!

Sv: Ni med lösdrift, se hit!

Eller så ångrar jag mig, tvingar sambon att riva allt och bygga upp ett nytt bygge på plattan, då blir det 90 kvm. Men tror inte det skulle vara så populärt :o

Nämnde mina funderingar för sambon ändå.

Om vi skulle behöva större yta i framtiden var det visst inte hela världen och flytta en vägg, då blir det nog ungefär 15-20 kvm större. Puh då kan jag andas ut :)
 
Sv: Ni med lösdrift, se hit!

Somsagt, det kan verkar vara lokala skillnader och tolkningar isf

Som jag skrivit tidigare så fick grannstallet inte ha så utan det var tvunget att finnas en iordninggjord speciell sjukbox i aktuellt stall till lösdriften, inte att det kunde lösas hos grannen.
 
Sv: Ni med lösdrift, se hit!

Jag måste rätta mig själv här. Det är inte alls lustigt för så här står det i L101:an:
"För utegångshästar och för hästar som under den kalla årstiden hålls i stallar med utomhusliknande klimat ska det även finnas behandlingsplatser som kan värmas upp eller på annat sätt vara anpassade så att hästarnas behov av termisk komfort tillgodoses".

Dvs, kallstall.
 

Liknande trådar

Anläggning Jag bor på en mindre hästgård som jag inte haft så länge. Jag har ett stall med fyra boxar där takhöjden är "på gränsen" eller rent av...
Svar
18
· Visningar
2 345
Senast: Roheryn
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 720
Senast: Ajda
·
Anläggning Hej Jag har tänkt skaffa häst igen inom de kommande månaderna. Då jag inte har tillgång till mitt gamla privata stall så håller jag nu...
2
Svar
26
· Visningar
3 307
Senast: Angel
·
Hästvård Ska försöka göra detta förklarligt på bästa sätt :) Min ponny (welsh cob-valack, 9 år), blev sommaren 2019 diagnosticerad med fång...
Svar
0
· Visningar
921
Senast: phie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp