Ni som är hjärntrötta, hur lever ni?

Det är nog individuellt. Jag jobbar mycket och har mina 2 hästar och hunden. O företaget. Ensamstående, inte hjälp med något någongång. 8 mil till jobbet t/r. Jag vet att jag lever på marginalen, problemet är att ska jag behålla djuren måste jag ha detta tempo. Jag tränar fotboll också men gör inte så mycket mer. Jag träffar sällan vänner, äter aldrig middagar med folk eller åker iväg på helgerna. Det orkar jag inte. Ofta sover jag 30 min när jag kommer hem från jobbet. (Åker hemifrån 07, hemma 18). På helgerna händer det att jag sover 2-3 gånger per dag.

Du är alltså diagnosticerad med hjärntrötthet och ändå har du detta tempo?
Det känns som en livsfarlig kombination
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft en arbetsterapeut på plats för att hjälpa mig med min hjärntrötthet och hur jag ska hantera mitt arbete på den nivå jag...
Svar
18
· Visningar
839
Senast: BernT
·
Samhälle Spinoff på tråden om att det kan bli krig i Sverige. Kanske en luddigt ställd fråga, men... Hur lever man, rent praktiskt, i ett land i...
Svar
11
· Visningar
1 014
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ För 2.5 år sen skadade jag mig rätt ordentligt när jag åkte av en häst. Tre nackfrakturer, depression, smärta, hjärntrötthet och ångest...
Svar
8
· Visningar
1 550
Senast: Magnum
·
Kropp & Själ Jag har haft en utmattning rätt nyligen. Jag mår bättre och bättre och har börjat hitta sätt att hantera stressen som utlöste det hela...
Svar
6
· Visningar
1 057
Senast: Jojo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vilka poddar lyssnar du på?
  • Sminktråden

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp