Ni som träffat kärleken utomlands...

Sv: Ni som träffat kärleken utomlands...

<snip>

Men jag är kär och jag älskar.
Så mycket att det är viktigast.
Och det med samma man i 13 år.

Men inte sa att du utplanar dig sjalv for mannen ... Aven om man ar kar maste man fa ha drommar och mal utanfor varandra, Utbildning, jobb, hobbies ... whatever:p
 
Sv: Ni som träffat kärleken utomlands...

Tja det beror på hur man ser det.
Jag sade upp ett jobb som jag verkligen tyckte om och flyttade med mannen till hans barndomshem.
Hästarna kunde jag ta med mig.
Men jag har kanske gjort det mesta som jag har drömt om redan.
Annars så hade vi väl fått bli "Delsbo".
Och bott hos varandra mellan varven av enskilt boende.

If there is a will there is a way.
 
Sv: Ni som träffat kärleken utomlands...

<snip>
If there is a will there is a way.

Absolut! :D Jag har flyttat runt varlden for maken's kariar. Det har gett mig mycket fler mojligheter, bade for utbildning och jobb, men det visste vi inte nar vi gav oss ut. Hade det inte funkat for mig var maken beredd att avsta sin kariar ... men det var definitivt mer viktigt for honom att gora kariar an det var for mig att bo dar vi bodde.
For tradstartaren verkar det dock inte sa enkelt ... det ser ut som om badas drom och mal i livet ar att bo "pa foraldragarden" eller nara foraldrar och slakt och det kan latt bli helt fel da en maste helt avsta sina drommar och mal for att den andra ska bli nojd.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har fått nytt jobb. Något helt annat än innan och byter verkligen riktning i livet. Blev nästan head-huntad till tjänsten (som...
2
Svar
31
· Visningar
2 305
Senast: Rugge
·
Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 354
Senast: sthu
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 754
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Med tanke på sidospåret i tråden om allmänutbildad tyckte jag det vore lite roligt att höra hur användare utvecklats, ändrat åsikt eller...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 451
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp