Bukefalos 28 år!

Normal matförgiftning?

Sv: Normal matförgiftning?

Haha, det ska jag prova på honom sen!
Jag hoppas det snart lugnar ner sig, eftersom han har haft ont på eftermiddagarna har han inte träffat sonen sen i söndags
 
Sv: Normal matförgiftning?

Sambon är fortfarande dålig, igår var han helt bra. Idag har han haft småont sedan morgonen, inte lika extrem ont som innan (då han i princip bara ville dö) men ont och har även spytt idag igen.Vi har verkligen haft roligare veckor innan.
 
Sv: Normal matförgiftning?

Och nu har han så ont igen, det är ingen här som har erfarenhet av körtelmage och vet hur länge det är meningen att det ska göra så ont?
 
Sv: Normal matförgiftning?

Mitt barn hade det lika länge som influensan varade dvs ca 5-7 dagar. Inte ont hela tiden dock. Ingen matlust under hela tiden.

Är det helt säkert att det inte är något annat? Klarar han av att hoppa jämfota?
 
Sv: Normal matförgiftning?

Vi åkte in till akuten igen, när min sambo kan tänka sig det då är det illa.
Läkaren visste inget direkt, alla prov var bra. Enda symtomet är att han har så ont. Fick något som skulle hjälpa mot smärtan förhoppningsvis och om det var njursten
 
Sv: Normal matförgiftning?

Det låter väldigt otäckt, så ont som din sambo har.
Hoppas det ger med sig.
 
Sv: Normal matförgiftning?

Hoppas ni får ordning på det, måste vara skitjobbigt för hela familjen.
 
Sv: Normal matförgiftning?

Ja, det kan inte vara roligt alls. Man känner sig så maktlös bara. Men har hållit på 5 dagar nu så hoppas det ger med sig snart.
Men antar att jag inte kan jobba söndag kväll, då vi inte har någon som kan ta hand om barnet.
 
Sv: Normal matförgiftning?

Peppar peppar har det varit lugnt nu dessa två dagar, han har haft ont i magen men han har sluppit den extrema smärtan tur nog!
 
Sv: Normal matförgiftning?

Har hört att man inte ska kunna dra upp benen mot magen om det är blindtarmen. Inte utan väldig smärta alla fall, speciellt höger ben då
 
Sv: Normal matförgiftning?

Har hört att man inte ska kunna dra upp benen mot magen om det är blindtarmen. Inte utan väldig smärta alla fall, speciellt höger ben då

Har jag också hört. I alla fall så ville de på 11717 att jag skulle prova det när jag ringde med enorma smärtor som visade sig vara njurbäckeninflammation, så något borde det ju ligga i det.
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 483
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag måste bara få gnälla. Tror inte jag kan få några bra råd ändå om jag ska vara ärlig. Min kropp är världens skitstövel. Den har...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: tuaphua
·
Gravid - 1år ... här görs det inget annat än ammas stup i kvarten :D Nej men allvarligt... My är nu 5,5 månad gammal och har alltid varit en...
2
Svar
28
· Visningar
2 660
Senast: Freyja_bus
·
Gravid - 1år Nu sover Moa, kors i taket, så påbörjar iallafall berättelsen och ser hur långt jag hinner. Natten 13-14 oktober Vaknade med värkar...
2
Svar
24
· Visningar
2 949
Senast: Chlo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp