Normalt att avisering dröjer på smartphone?

coolia

Trådstartare
Jag har flera gånger suttit och väntat på mail och märkt att det kan dröja 30-60 minuter innan mailet kommer fram? Beror det på dålig uppkoppling? Eller vad beror det på?
 
Menar du själva mailet? Det tycker jag brukar komma direkt. Väntar jag något öppnar jag appen och kollar.
Men har också noterat att avisering ofta kommer senare men inte tänkt mera på det då det inte är ett problem för mig.
 
Jag har ibland väntat på besked från folk som jag inte har på WA och jag har märkt att det kan dröja.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 199
Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 287
Senast: Soapbubble
·
Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 560
Senast: Eurydome
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 312
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp