Hunden tyckte att matte bar sig mycket underligt åt, på kvällspromenaden. :D

Hahaha, samma här! Jag var ute på kvällsjogg och stannade upp ett par gånger medan jag funderade på om skenet bakom molnen verkligen kunde vara norrsken. Joggade upp till högre höjder, in i skogen och bort från gatulysen, där blev jag stående under himlavalvet rätt länge och barra glodde. :p Sedan sa jag till hunden: "Nu kör vi! Vi ska hämta husse!" och så löpte vi intervaller hem, drog ut husse i trädgården och försökte se spektaklet därifrån. Vovven var extremt konfunderad men med på noterna, som alltid. :D
 
Var lite norrsken över Stockholm igår igen så jag släpade mig ut i kylan :)

b167511.jpg

b167512.jpg

b167513.jpg


Bonusbild :love:
b167507.jpg
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 019
Senast: mars
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 744
Senast: lundsbo
·
Övr. Hund Jag och min man drömmer om att bli med husky någon gång i framtiden. Inte den närmaste tiden, utan om ett antal år. Tanken är att skaffa...
2
Svar
26
· Visningar
4 665
Senast: Enya
·
Relationer Har börjat på ett nytt jobb/projekt tillsammans med några människor jag känt sen innan men aldrig samarbetat med tidigare. Detta har...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
8 769
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp