Ikväll såg jag norrskenet här! :banana: Det var visserligen svagt (fjantnorrsken enligt särbon :rofl: :p) men jag har inte sett det på MÅNGA år :love:

Kan tillägga att jag är i Dorotea och det är ganska klart väder.

Vi hade norrsken här också ikväll, sånt där mesigt grönskimmer som dansade på himlen så jag förstår precis vad han menar med fjantnorrsken :D
 
Det var norrsken i Karlstad igår, syntes väldigt tydligt på bilderna jag såg. Själv missade jag. :p Men det verkar vara ganska hög aktivitet framöver och den 8e januari såg det ut att vara rätt stor chans att se nånting här tydligen!
 
Nej, jag är hemma med bebisen. Min man är ute och fiskar på Fryken och har skickat riktigt många bilder för att riktigt gnugga in det. :arghh:
Flytta över bebisen till vagnen och ge dig ut med hundarna vetja ;)

Här uppe var det också jättemycket norrsken nu ikväll, i massor med färger som dansade över hela himlen.
 
Hahahaha jag läste just den här tråden då en kompis skickade att det var norrsken!
11934938_10155975770615181_4378331668026180741_o.jpg

fotat just utanför lägenhetsdörren, orkade inte gå en bit bort å visste inte riktigt vart bästa stället att gå på var...
 
Finns god chans imorrn också! G2 ikväll och som jag fattat det G2 även imorrn om vi inte har otur.
Här har det varit mulet hela kvällen. Ska ut en sväng om en stund men antar att jag går utan ikväll. Haffade iaf det här igår :love:

DSC_1767.jpg
 
Det dansar över himlen i Jönköping ikväll! Som norrlänning är det första gången jag ser det i södra Sverige, inte på långa vägar lika starkt eller hänförande - men ändock! :love:
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 019
Senast: mars
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 742
Senast: lundsbo
·
Övr. Hund Jag och min man drömmer om att bli med husky någon gång i framtiden. Inte den närmaste tiden, utan om ett antal år. Tanken är att skaffa...
2
Svar
26
· Visningar
4 664
Senast: Enya
·
Relationer Har börjat på ett nytt jobb/projekt tillsammans med några människor jag känt sen innan men aldrig samarbetat med tidigare. Detta har...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
8 768
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp