Bukefalos 28 år!

Nu är jag trött på alla matsäckar!

Sv: Nu är jag trött på alla matsäckar!

Nu är det massor med utflykter "hit och dit" och jag börjar faktiskt tröttna på dessa matsäckar som måste med till skolan. Det ena barnet har tre matsäcksdagar med kort mellanrum, fantasin börjar tryta hos mig nu.

Är det bara jag som tycker att det är jobbigt med alla matsäckar?

Jag håller med dig. Stoppa matsäckarna NU!!!!
 
Sv: Nu är jag trött på alla matsäckar!

Jag tycker det r svårt att skicka med typ risifrutti och sådant i värmen. Vad skickar ni med då det är varmt? Här brukar det bara bli bullar och annan fika just för att mackorna smälter.
 
Sv: Nu är jag trött på alla matsäckar!

Jag tycker det r svårt att skicka med typ risifrutti och sådant i värmen. Vad skickar ni med då det är varmt? Här brukar det bara bli bullar och annan fika just för att mackorna smälter.

Kylklampar! De är visserligen tunga, så man kan inte skicka med många nog för att det skall bli kylskåpskallt, men lägger man med en är det tillräckligt för att hålla mackorna fräscha och drickan någorlunda kall!
 
Sv: Nu är jag trött på alla matsäckar!

Nej, jag tycker inte det är jobbigt med varken matsäckar eller att skicka med frukt varje dag. Min dotter har "matsäcksdagar" kanske 5-6 gånger på ett läsår, och det skulle aldrig falla mig in att börja bråka om det. Frukten är väl inte heller så mycket att orda om, tycker jag. Jag kan faktiskt inte förstå vad det är som är så jobbigt?
 
Sv: Nu är jag trött på alla matsäckar!

Jag tycker likadant!
Det blir en aning jobbigt när "allt" kommer på en sån kort tidsperiod.
När man har tre skolbarn blir det....ja, som sagt, en aning jobbigt.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Har en 15 åring som just nu driver mig till vansinne. Han har betygsvarning i SEX ämnen nu inför terminsavslutet i 8an och han skiter...
Svar
18
· Visningar
3 374
Senast: Tassa
·
Skola & Jobb Jag funderar på att gå ner i tid, till 75 % pga barn under 8 (jobbar statligt så vi har dock rätt till barnet fyller 12). Jag har...
Svar
17
· Visningar
1 814
Senast: Manji
·
Övr. Barn Då var utredningen klar på sonen, och vi fick två diagnoser. Jättetråkigt såklart, men också väntat. En del av mig känner ”Jaha, nu...
Svar
15
· Visningar
2 272
Senast: Destiny_D
·
Övr. Barn Jag blir tokig. Vi har sonen varannan vecka och ska ju då dela på kostnader som kläder, sport, cykel osv osv. Pappan skyller dock...
Svar
2
· Visningar
1 791
Senast: Manji
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp