Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Husse kunde inte följa med och lämna henne så jag (världens största hönsmamma) fick åka själv. Det gick bra som tur var, jag började inte storgrina De gick iväg med henne så snabbt så jag hann knappt tänka. Skönt! Och nu är det bara två timmar kvar tills jag ska åka och hämta henne.
Ja än har dom inte ringt så jag förutsätter att operationen gick bra. Nu ska jag springa ut till bussen.
Återkommer väl med lite äckliga bilder på magen sen
Nu har vi varit hemma en timme, allt har gått bra men Selma verkar känna sig ganska så rutten... Hon fryser och skakar och flåsar lite ibland. Nu är hon nedbäddad i sängen med husse.
Igår kväll kissade hon och kräktes på mattan. Men idag är hon mycket piggare, ville inte riktigt äta frukost men rimadylen slank ner. Middagen åt hon lika glupskt som vanligt.
det är nog ingen fara att det blir instängt. min tik fick kejsar snitt sista kullen hon hade och det var sju små valpar att föda och mjölk därefter
och hennes läkte fint och bra, trots valpbuff, vassa klor och hungriga munnar som missade målet ibland