*Nu vänder jag mig hit.. ett sista hopp..*

Sv: *Nu vänder jag mig hit.. ett sista hopp..*

Ohh, vad underbart att din pålle blev bra igen! Själv har jag en 11årig D-ponny som varit dålig sedan mars förra året, skada på djupa böjsenan i vänsta frambenet. Men han är också en helt otroligt fin häst, och det käns så synd att låta en så fin häst bara stå. Han har sin sista chans nu i sommar, han är på bete nu och ska vara det tills september. Är han inte bra då, för då har han haft 1 och 1/2 års vila, så lär han inte bli bra.

Jag hoppas så innerligt att vår sorgliga histora slutar lika lyckligt som din, vi har kämpat så hårt!

Lycka till med din häst! :)
 
Sv: *Nu vänder jag mig hit.. ett sista hopp..*

Det ser ut som att vår historia tyvärr inte kommer sluta bra ändå:( Han har fått tillbaka det i bakbenen.. och jag antar att det är spatten, men jag vet inte säkert.. han hoppar konstigt och han stannar, och han stannar verkligen ALDRIG...ush det känns så tråkigt:/

Men vi ska tillbaka till den tyska veterinären idag kl 15.00... får se vad han säger..

(Hur går det med din häst?)
 
Sv: *Nu vänder jag mig hit.. ett sista hopp..*

Åh nej... :(
Jag håller alla tummarna!
 

Liknande trådar

Hästvård I juni upptäcktes en svullnad i vänster frambenets skenben. Svullnaden fortgick trots kyla, bandagering och sjukhage och en smygande...
Svar
4
· Visningar
917
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hej! Jag börjar från början, I början av april blev min häst halt, åkte till kliniken en vecka senare ( hade ingen tidigare tid ledig)...
Svar
10
· Visningar
2 275
Senast: Sirap
·
Hästvård Undrar vad ni har för erfarenhet av att överklaga ett beslut hos Agria? Vi har en häst som blivit ”utdömd” av veterinär. Veterinären är...
2
Svar
31
· Visningar
3 760
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Mitt sto har varit sjuk sen i måndags och veterinär är inkopplad. Jag tänker att det kanske finns någon här som känner igen symptomen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 430
Senast: emma-vsm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Inredningstips kök

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp