Ny 1,5-hästar transport

Får ta och höra med nån åf för Thule. Skulle behöva en 130cm lång bom.
I värsta fall så kan man ju försöka hitta en äldre model av easylock (utan teleskop) och förlänga den. De är mer uppbyggda mer som vanliga bommar. Dvs en smalare kärna och plasthölje runt om. Borde gå att svetsa om det så att det blir i rätt längd.
 
Jag har en cheval gold one och är helnöjd! Köpte den november -12 och inte varit några problem.
Eftersom vi ibland hämtar foder och strö är det smidigt med kombirampen, kan lasta med truck.
Kollade på flera olika enhästars och både henra, ifor och fautras verkade jättebra men tyvärr är de ju ca 10 cm smalare än cheval. Vi som hämtar halm på storbal kunde inte ha de smalare transporterna eftersom balarna är 135 cm.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har bestämt mig för att köpa en transport. Det stressar mig lite att vara beroende av att låna/hyra.. Har lite funderingar kring...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 385
Senast: Mimmimamma
·
Utrustning Nu har jag tröttnat på att låna, hyra, pussla... Dags att köpa egen transport! Jag har två hästar just nu, men en ska troligen säljas...
2
Svar
30
· Visningar
6 816
Senast: Novalisa
·
Utrustning Jag måste byta min älskade Fautras JMS eftersom det börjar bli allt för krångligt att inte kunna köra båda hästarna på samma gång. Har...
2
Svar
23
· Visningar
2 482
Senast: Digbil
·
Utrustning Jag har en tid funderat på att byta transport och det börjar bli dags. Eftersom jag bara har en häst behöver jag bara så att jag kan...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
27 078
Senast: MoonAngel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp