pepp

Trådstartare
Karln ska till USA i augusti och frågade om han skulle fixa nåt åt mig... och min dator sjunger verkligen på sista versen.
Nu har jag en emachines som jag fick av mitt ex, den har verkligen funkat bra!

Jag gör bara random grejer som kollar film/fixar bilder/lyssnar på musik och så.
Hur vet man vad man ska välja? Jag har inte så stor plånbok att öppna, kan man få en vettig dator runt 2000 kr?

Sv: Ny dator

Menar du 2000 eller 20000?

Elektronik är billigare här i USA men för 2000 kronor (300 dollar) får du inte ens en surfplatta.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 367
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det känns faktiskt som att jag äntligen har förstått och hittat en riktning när det gäller arbetet med min hälsa! ”Bara” 9 år efter att...
Svar
0
· Visningar
481
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Nu är jag arg, riktigt arg - vilket jag nästan aldrig brukar vara... Jag är så trött på högstadieungar så det finns inte! :banghead... 2 3
Svar
44
· Visningar
8 075
E
IT & mobiler Jag har fått en ny bärbar dator! Det är en Acer Travelmate 5520 med Vista istället för XP som det var i min förra. Jättekul! :D OM den... 2
Svar
23
· Visningar
2 277
Senast: moiran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Balkong 2025
  • Vilken färg?

Hund, Katt, Andra Djur