Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du får tro vad du vill, jag hade ingen avsikt att vara dryg, jag svarade på ditt inlägg och är det någon som är medvetet otrevlig här så är det inte jag. Använder du den tonen i dejtingsvängen också, och hur går det?
Så du menar på allvar att den sista meningen här INTE är ett personangrepp?

Menar du verkligen det så skriv det, för i min värld är det där ett klockrent personangrepp.

För mig är det som sagt ett personangrepp. Frågan är varför du fortsätter att försöka provocera när jag förklarar hur jag tolkade det?

Det känns som att du vill bråka? Vill du det så kör på, men då kanske vi kan ta det via PM istället?

Annars kan du väl bara acceptera att det var ett missförstånd?

Jag följer ju tråden, lite "vid sidan av", just nu... Och tycker att @mandalaki och @Mia_R har en stor poäng.

Om tråden ENBART ska handla om dejting, så är det många inlägg som kan ligga till grund för nya trådar! Förresten, gäller tråden endast internetdejting? I så fall kan vi skapa en ny tråd som handlar om dejting/möten med människor IRL också ;)

Jag följer ju tråden, lite "vid sidan av", just nu... Och tycker att @mandalaki och @Mia_R har en stor poäng.

Om tråden ENBART ska handla om dejting, så är det många inlägg som kan ligga till grund för nya trådar! Förresten, gäller tråden endast internetdejting? I så fall kan vi skapa en ny tråd som handlar om dejting/möten med människor IRL också ;)
Och alla som träffar sin nätdejt IRL blir genast bannlyst från tråden om internetdejting och flyttas över till IRL-dejting. :idea:

Egentligen kan jag skaka liv i förslaget jag gav i nån annan tråd häromdagen: med de nya funktionerna skulle varje tråd kunna bestå av ett enda inlägg och sedan kan de som vill trycka på gilla.

Tänk så mycket tid - och bråk! - det skulle bespara oss!

Fast inte bara nätdejting väl? Dejting i allmänhet borde det vara, även om det antagligen är många som just nätdejtar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 712
Senast: nyttnick
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
872
Senast: Guldaskig
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 161
Senast: Palermo
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 988

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka