Appar?? jag har Knappar på min telefonFörsmäkta inte. Smartphones är väldigt överskattat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Appar?? jag har Knappar på min telefonFörsmäkta inte. Smartphones är väldigt överskattat.
Så du menar på allvar att den sista meningen här INTE är ett personangrepp?Du får tro vad du vill, jag hade ingen avsikt att vara dryg, jag svarade på ditt inlägg och är det någon som är medvetet otrevlig här så är det inte jag. Använder du den tonen i dejtingsvängen också, och hur går det?
Moderator!! Nu är tråden OT igen, dags att knoppa av till en bråktråd.![]()
Du glömde gnettråden.En kränkningstråd, en smartphonetråd och en tråd om kompostering, om vi ska vara gnetiga (och det tycker jag absolut att vi ska).
Ja! Kan bli en fantastisk evighetstråd.Du glömde gnettråden.![]()
Och alla som träffar sin nätdejt IRL blir genast bannlyst från tråden om internetdejting och flyttas över till IRL-dejting.Jag följer ju tråden, lite "vid sidan av", just nu... Och tycker att @mandalaki och @Mia_R har en stor poäng.
Om tråden ENBART ska handla om dejting, så är det många inlägg som kan ligga till grund för nya trådar! Förresten, gäller tråden endast internetdejting? I så fall kan vi skapa en ny tråd som handlar om dejting/möten med människor IRL också![]()
Fast inte bara nätdejting väl? Dejting i allmänhet borde det vara, även om det antagligen är många som just nätdejtar.Jag följer ju tråden, lite "vid sidan av", just nu... Och tycker att @mandalaki och @Mia_R har en stor poäng.
Om tråden ENBART ska handla om dejting, så är det många inlägg som kan ligga till grund för nya trådar! Förresten, gäller tråden endast internetdejting? I så fall kan vi skapa en ny tråd som handlar om dejting/möten med människor IRL också![]()
Du skapade tråden. Du borde ha ett svar.Fast inte bara nätdejting väl? Dejting i allmänhet borde det vara, även om det antagligen är många som just nätdejtar.
Om jag får bestämma (vad bra det känns!) så är det dejting i allmänhet!Du skapade tråden. Du borde ha ett svar.![]()
Man platsar även om man inte nätdejtar. Eller har en smartphone.Bra, då kanske jag också platsar, fastän jag gett upp nätdejtingen...![]()