Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag vill ha tips på en ny nosgrimma till mitt träns för att få det lite mer dressyrigt. Är nöjd med tränset i övrigt, men nosgrimman är lite för smal och "platt".
Ponnyn har nätt huvud och passar inte i superbreda nosgrimmor a la Briars, även om det är snyggt
Tror att ca 3 cm skulle vara lagom, så fram med tips och bilder på fina nosgrimmor som finns att köpa separat!
Jo, den tråden har jag sett och kollat i, men jag vill ha tips om vart man kan köpa nosgrimmorna också. Har letat själv men tycker inte jag hittar några separata nosgrimmor som är precis vad jag vill ha, så därför tänkte jag att det säkert finns nån här som kan hjälpa till
Dessutom är det första som står i den tråden "släng in bilder på snygga BREDA nosgrimmor á la Briars", och det var ju inte sååååå breda nosgrimmor jag letade efter.
Vet att Döbert och OS m.fl säkert har, men vad ligger de på i pris? måste man köpa från utlandet? Och så blir jag lite snurrig i huvudet av alla specialbeställningar och tillval som man kan göra hit och dit på dom. Någon som har koll och kan förklara lite?