Ny partner med starka åsikter

Bollnäs, tyvärr inte bil eller körkort, men det kan vi lösa. Som alla andra, PM om du är i närheten. och stick NU. Bra att du har lägenhet men vänta inte med att du kan flytta dit. Du måste bort direkt, lämna allt utom det nödvändigaste. Ring också kvinnojouren och polisanmäl.

Kram och jäklar vad stark du är! :love:
 
Surfa i inkognitofönster!! Och surfa "vanligt" i vanliga fönster om du tror att han spårar dig.

Jag finns i Ystad (med bil och släp om det skulle behövas) och i Stockholm (bara med bil). Jag pendlar flexibelt mellan så har inga fasta tider. Jag är ett pm bort! :)

Heja dig, du är fantastisk!!
 
Tack alla ni fina människor.❤
Jag har haft fullt upp, smider i det tysta.

Knepigt att smyga så. Jag raderar historik på mobilen o hoppas han inte hittar spår.

Han har dock inte varit lika aggresiv som förra veckan. Men humöret svänger fort.

Igår fick jag påbackning om maten att det inte var fläsk/bacon eller något kött i ugnspannkakan. Att jag hade för kort tröja osv......ja, ni förstår.😞

Jag skulle bara vilja gråta, men jag har inte tid. Jag får gråta sedan....
Precis som @Silkisif skriver, se till att sura i inkognitofönster (sånt där "hemligt läge" så att historik m.m. inte sparas. Sedan kanske se till att ändå surfa på några säkra sidor på vanligt sätt, tex kolla nyheter eller liknande, så att han inte börjar undra varför du raderar all historik och blir arg på det istället (om han nu snokar, det vet jag ju inte). Gäller dock att vara jäkligt petig då med vilka sidor som besöks från vilken typ av flik, så att du inte råkar lämna spår på fel ställe.
 
Jag viker mig såfan inte för nån hur jag ska klä mig, bete mig eller något annat. Om någon ens skulle försöka kritisera mig som person och vad jag gillar och ska ändra på mig är det ett abrupt hejdå.
Du kan ju fråga dig själv vad personen gillar med dig om hen nu vill ändra saker med dig. Tycker du ska vinka bort puckot. Och ledsen att jag kallar hen pucko utan hela historien, men när jag var ung och dum lät jag nån klampa in i mitt liv och ha åsikter om diverse. Skit jag aldrig tar igen, mao. Det borde inte du heller.
 
Jag viker mig såfan inte för nån hur jag ska klä mig, bete mig eller något annat. Om någon ens skulle försöka kritisera mig som person och vad jag gillar och ska ändra på mig är det ett abrupt hejdå.
Du kan ju fråga dig själv vad personen gillar med dig om hen nu vill ändra saker med dig. Tycker du ska vinka bort puckot. Och ledsen att jag kallar hen pucko utan hela historien, men när jag var ung och dum lät jag nån klampa in i mitt liv och ha åsikter om diverse. Skit jag aldrig tar igen, mao. Det borde inte du heller.
TS är ju på väg därifrån.
 
TS är ju på väg därifrån.

"Ens nya partner har åsikter hur ni klär er? Mjukisbyxor o t-shirt är typ ingenting man bör klä sig i?! Utan egentligen alltid klä sig med stil. (Jag som gillar Adidasbyxor o t-shirt hemma på kvällen).
Hur ni för er/rör er/går. Jag har en förmåga att titta ner i backen en del när jag går på stan.
Att alltid vara tillgänglig, le och vara framåt o glad.
Hur mkt åsikter & tyckande om eran personlighet, hur ni klär er. Viker ni er för att partnern gillar annan inredning än ni?
Har ni varit med om att få "påbackning" hur ni är? Hur tog ni det, jag försöker lyssna, ta till mig o vara objektiv.
Men ändå vill man ju känna att man duger. Förstår ni vad jag menar? "

Då tolkade jag det fel. Trodde det gällde en ny relation. Har inte läst alla svar.
 
Läser & blir väldigt rörd av alla fina människor i landet. Hade inte väntat mig denna uppbackning & erbjudande om hjälp.

Jag skriver inte så mkt om vad jag gör, men det går framåt mot något nytt.

Tack❤

Skönt att höra från dig och hoppas det fortsätter gå framåt för dig. Kom ihåg att inte vara rädd för att be om hjälp för den finns att få. Vi är väl lite oense här ibland och det blir taggigt i vissa trådar :D men i sådana här fall drar vi åt samma håll.

Hoppas du får en fin och lugn helg :heart
 
Läser & blir väldigt rörd av alla fina människor i landet. Hade inte väntat mig denna uppbackning & erbjudande om hjälp.

Jag skriver inte så mkt om vad jag gör, men det går framåt mot något nytt.

Tack❤

Bra! Det är nog klokt att inte skriva för mycket och ge allt för detaljerade uppgifter här. Men samtidigt känns det skönt att med jämna mellanrum få höra att du är okej.
 
Tittar in vinkar & säger hej.:)

Många beslut. Jag känner mig misslyckad, hur kunde det gå så här. Vad gjorde jag fel? Känner en tomhetskänsla.

Känner mig tom i blicken, jag gör det mesta på rutin. Stänger av o försöker fantisera om en framtid. En framtid mot vad?

Ibland ser fantasin om framtiden ljus ut. Jag gör som jag vill, tar dom beslut som jag vill o känner mig fri.

På ett annat sätt ensam, tom och bara ledsen. Undrar mest om jag kommer bli/vara lycklig igen?!
 
Tittar in vinkar & säger hej.:)

Många beslut. Jag känner mig misslyckad, hur kunde det gå så här. Vad gjorde jag fel? Känner en tomhetskänsla.

Känner mig tom i blicken, jag gör det mesta på rutin. Stänger av o försöker fantisera om en framtid. En framtid mot vad?

Ibland ser fantasin om framtiden ljus ut. Jag gör som jag vill, tar dom beslut som jag vill o känner mig fri.

På ett annat sätt ensam, tom och bara ledsen. Undrar mest om jag kommer bli/vara lycklig igen?!
Kan garantera att du inte gjort nåt fel. Och att du med största sannolikhet kommer bli lycklig igen. När du tagit dig ur det där. Kanske inte direkt, men på sikt.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp