Nu överdriver du väl bara en aning? Jag röstar absolut inte på SD men jag tror knappast att de har en slutgiltig ond plan att återuppväcka Hitler från de döda. En mer restriktiv invandringspolitik, absolut, och mindre fokus på mänskliga rättigheter och miljön generellt, visst. Förutsatt att det är förslag som kan godkännas av resten av det borgeliga blocket då.. Men massmord på olika grupper av Sveriges befolkning, nä, knappast.Själv undrar jag hur brun den här hypotetiska blåbruna röran skulle bli? Kommer den blå delen främst fokusera på att släppa sin fram sin ekonomiska politik och därmed göra stora eftergifter för de bruna (Hitlers Sturmabteilung) att fritt få trakassera, mörda och gasa ihjäl judar, handikappade, svagbegåvade och andra folkgrupper?
Jag gillar politiska diskussioner där man angriper sakfrågor men att säga att regering som är lite mer åt höger skulle massmörda folk är lika osannolikt som att en en regering som lutar åt vänster skulle verka för att återskapa någon sorts gulag att stoppa in sina fiender i.