Bukefalos 28 år!

Ny skärm?

MsSleepalot

Trådstartare
Måste köpa ny skärm, men vad ska jag ha? Nu har jag en Fujitsu Siemens 17", mer vet jag inte:D Men nu är det dags för en ny, men vilken? Billig, bra och bara den funkar att se på småfilmer, bilder och surfa med så är jag glad:D

Tips?
 
Sv: Ny skärm?

Ser ok ut.
Eller en platt skärm om du tycker du har ont om plats
 
Sv: Ny skärm?

om du kan hitta någon som säljer viewsonics CRT skärmar, typ e92fs+ (som jag givetvis äger själv) så kan jag in i det tyngsta rekkomendera dem. färgåtergivningen är grym, skärpan är utmärkt även i 1600x1200 (för att inte tala om 1920x1440).
 
Sv: Ny skärm?

Har hittat en Viewsonic E93F+SB för 1900kr inkl frakt, är den värd det alltså? Dom andra Viewsonics:arna i prisklass lite mindre, är dom i samma kvalitet som den jag nyss länkat till?
 
Sv: Ny skärm?

den är helt underbar. och för det priset :| jag betalaed 3500kr, i butik visserligen. men ajg har inte ångrat en endaste krona!

och ja, det tror jag nog. men e92an, är den enda jag tänker garantera är underbar.
 
Sv: Ny skärm?

Skulle väl rent allmänt rekommendera en TFT 19" eller högre för upplösningens skull. Högre upplösning (dvs 20" eller mer) - mer skrivbordsyta. Platt skärm ger mer fysisk skrivbordsyta. Men har du speciella krav eller behov för foto eller spel så har jag ingen direkt åsikt.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag behöver köpa en ny tv, runt 32 tum. Den ska ha inbyggd cromecast och ha LED och helst ett känt märke inte typ Andersson. Runt...
Svar
12
· Visningar
583
Senast: FrDrake
·
Tjatter Bästa Termomuggen? Jag har en från Thermos som jag använt i tio år kanske, men efter nästan daglig andvändning tänker rjag nog en ny...
Svar
10
· Visningar
285
Senast: Mabuse
·
Hemmet Har en cylinda diskmaskin från -17, insatt -18. Maskinen har låtit konstigt ett par dagar, men idag stannade den helt, vilket gjorde att...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: Fibusen
·
IT & mobiler Jag har en ny dator med Windows 11 installerat. Nere i högra hörnet på skärmen ser man klockan och dagens datum. Men, håller jag...
Svar
8
· Visningar
662
Senast: Malin_L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp