Bukefalos 28 år!

Nya bilder på hopphästarna 2011!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på hopphästarna 2011!

yes det är det, vad kul vet du vem hon är? :laugh:

ja hon känns väldigt trevlig i hoppningen, verkligen som en smidig liten katt, men som du säger behöver vi nog jobba lite på lydnaden mellan hindrerna :D hade med henne på hoppträning i tisdags och det kändes lite som att sitta på en väldigt het ponny, men jag tror att hon kommer bli jätterolig med lite arbete :bump:
 
Sv: Nya bilder på hopphästarna 2011!

mm min syster var fodervärd på henne då hon var typ 5-6 år.
Minns inte hur länge hon lånade henne, var inte jättelänge för de var lite strul, den skadade sig i finkan en sväng när den fick psykbryt där inne.

Tror de var syrran som hoppade in den mer eller mindre. Lite hinder hade hon väl sett men var inte mkt jobbad överhuvudtaget.
Sen var de en kompis till syrran som hade den o den vandrade runt lite här o där, gjorde aldrig någonting riktigt seriöst men hölls igång.

En trevlig liten häst som var ganska skarp i skallen.
 
Sv: Nya bilder på hopphästarna 2011!

Knapplån.

Alldeles färska bilder från idag!

Charlie1.jpg


Charlie4.jpg


Charlie2.jpg


Charlie14.jpg


Charlie152.jpg


Charlie13.jpg


Charlie7.jpg


Charlie16.jpg
 
Sv: Nya bilder på hopphästarna 2011!

kl

Ett par bilder från framridningen till den P&J vi var på idag :)

DSC_0031.jpg

DSC_0052.jpg

DSC_0075.jpg

DSC_0091.jpg
 
Sv: Nya bilder på hopphästarna 2011!

Visst är han! :)

Import från Holland utan stam. Jag hade endast sett en bild och en kort filmsnutt innan han kom.. Min kära mor blev helt kär och bestämde att han skulle flytta in här, utan några särskilda meriter. Han har fina språng, men han har nerv som bara den. Vi får se vad de blir av honom.. ;)
 
Sv: Nya bilder på hopphästarna 2011!

Din häst är så fin! Sista bilden var :love:

*kl*
Jag & pålle tar det ju lugnt på hoppfronten, i alla fall utan hinder. För han lyckas ständigt, på VARJE ridtur, att vara uppe i luften, HÖGT upp!
Idag var han extrem, Mr. nerv... :crazy:
Dumma häst, han är billig nu! :p
32100911.jpg
 
Sv: Nya bilder på hopphästarna 2011!

Spännande!
Lycka till med honom!

Han ser verkligen ut som en riktig mysis! :love:
 
Sv: Nya bilder på hopphästarna 2011!

Första "hindret" vi hoppar sen i Augusti (behöver jag säga att hon är pigg ;))
_ict6073_132419772.jpg

_ict6076_132422607.jpg
 
Sv: Nya bilder på hopphästarna 2011!

*kl*

En hoppbild för en gångs skull! Dock löslongering :) men söthästen fick blodad tand & styrde självmant mot hindret flera gånger sen! :love:
32120710.jpg


Tränade på vår "spanska skritt" oxå :)
32120709.jpg


saaaakta men säkert tar vi oss frammåt :angel: (ursäkta dem dåliga bilderna!)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 385
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 631
Senast: jemeni
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 820
Senast: Mia_R
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 602
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp