Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är lite trög, men ångest för vad? Kostnaden?
Ooooh vart ska ni?Jag planerar för fullt!!!Det är ca 3 månader kvar nu och igår bokade vi bröllopsresan som bär av i november
![]()
Häftigt! Jag gissar på att det inte är något band som kommer spela just precis dåSka gifta mig på fredag, nere på Sweden Rock framför stora scen, inga inbjudna (utom de vänner som vi ska dit med och då för de vara vittnen), vi tar festen i sommar när vi kommit hem.
Nix, före de börjarHäftigt! Jag gissar på att det inte är något band som kommer spela just precis dåVad ska ni ha för "slags" vigselförrättare?
Nä men dra åt helvete!!Costa Rica i tre veckor!!![]()
Ah men Ozzy, han ska ju alltid vara så jäkla svåråtkomligNix, före de börjarEn kommunal snubbe, har för mig det var en man
Det är den blivande äkta hälften som har fixat. Jag försökte få Ozzy ställa upp men inte lyckats få tag på honom..
![]()
@zassoo Haha, jag är likadan, gotta sig i andras kan man alltid göra. Jag är så himla förtjust i bröllopsklänningar, min mamma sydde upp sådana klänningar förr i tiden och jag tokälskar att sy vackra klänningar, till mig själv, för till någon annan kan jag inte sy, det blir för mycket press. Så jag tycker därmed att det är roligt att hänga i bröllopstrådar även om jag inte har ett eget att planera. Sambon brukar typ en gång i veckan nämna vårt framtida bröllop så vi får väl se.
mvh gifter sig mest för klänningens och bröllopsresans skull?![]()
![]()