Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vilket?!
![]()
Putt, putt...
Lite drygt 6 månader kvar nuVi har inte kommit någon vart alls. Ska väl ringa vigselförrättare i veckan och se om vi får tag på någon. Jag pendlar mellan att känna att jag inte orkar planera någon fest till att jag vet att jag kommer ångra mig om vi inte gör åtminstone liiiite väsen av oss... Jag gillar ju egentligen inte att vara i centrum
Och det känns som att det blir så mycket folk. Men det är ju mitt fel, höll jag på att säga, bara min familj blir typ 20 personer. Vi blir väl 35 totalt tror jag, beror lite på hur många vänner vi bjuder.
Så ja... På ett sätt orkar jag inte göra nån grej av det, vi vill ju bara ha varandra. Men på ett annat sätt så vill jag göra något mer, lite kalas även om det blir ganska nedtonat. Tror iofs att det kommer kännas bättre när vi kommit en bit på planeringen, just nu känns det så stort.
Ska försöka hejda min familj lite också, jag tror inte dom förstår hur litet och lugnt vi faktiskt vill ha det. Vi hade inte tänkt oss någon bordsplacering för det ska inte vara "sittande middag" utan vi tänker oss mer mingla runt. Men OOOHH det MÅSTE man ju ha för annars blir det så konstigt. Och jag MÅSTE ju ha lång vit klänning. Och ska du inte ha två ringar ändå? Och vadå, ingen alkohol??? Får man ta med sig eget?
![]()
Heh. Sambon vill ha stort bröllop. Jag kan mycket väl tänka mig stort förmiddagsbröllop, mingel, snittar och typ tårta. Han hade nog tänkt sig sittande middag för 80-100 personer.
Mitt går att genomföra med en realistisk budget, hans kommer ju kosta som värsta lyxhästen.
Älskar att du jämför med att köpa en häst![]()
Heh. Sambon vill ha stort bröllop. Jag kan mycket väl tänka mig stort förmiddagsbröllop, mingel, snittar och typ tårta. Han hade nog tänkt sig sittande middag för 80-100 personer.
Mitt går att genomföra med en realistisk budget, hans kommer ju kosta som värsta lyxhästen.
Vi har nog tänkt oss att vår budget för sittande bröllop för en sådär 60 pers blir i klass med pensionerad travhäst...![]()
Älskar att du jämför med att köpa en häst![]()
Tusan också @Tassetass , nu fick du mig att börja googla på klänningar... Hur ska jag någonsin kunna bestämma mig för vad jag ska ha på mig?![]()
![]()
Vi ska ha bröllopsfest i sommar och jag drömmer om något åt det här hållet:
![]()
Kommer få träna hårt efter förlossningen, och sola...![]()