Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Schalins Libra.Nu blev det dock inte en sådan, efter ytterligare provande så kom jag fram till att den var för bred för mina korta, ynkliga fingrar. Har köpt en tunnare halvallians istället.
Har du förlovat dig men inte skrivit något här?!![]()
![]()
@Tassetass
Då förstår jag! Verkar ju märkligt att inte meddela buke annars menar jag![]()
men grattis till ringarna! Det vore himla roligt med en bild![]()
Verkar ju märkligt att inte meddela buke annars menar jag
(vi brukar väl annars få veta ett par dygn innan den tilltänkte)
Det verkar vara lite svårt för vissa att förstå att jag faktiskt VILL ha "bara en ring"Tydligen så kommer jag säkert ändra mig sen, argumentet är att det är ju roligare om folk SER att jag är gift och inte bara förlovad.
Jag:
Vad bryr jag mig om vad andra tror eller tycker?![]()
Ja men eller hur?! Jag älskar den! Jag vet ingenting om ringar eller stenar eller nåt men det räcker för mig att jag tycker att den är vackrast i världen@niphredil Alltså vilken ring! Det är en sådan liknande jag föreställer mig vilja ha när jag förlovar/gifter mig.
Ni som gift er i andra kläder än en traditionell vit (brud)klänning, vad har ni haft på er?
@zassoo Folk har så mycket åsikter! Jag har närstående i min släkt som ständigt och jämt tjatar om att vi ska göra vår "förlovning" officiell - trots att vi inte är jätteförlovade. Alltså vi har sagt att vi vill gifta oss och att vi gör det så snart vi kan men vi kör inte med ringar och vi säger inte till folk att vi är förlovade, eftersom vi inte känner att det gör nån skillnad. Där min sambo kommer ifrån förlovar man sig inte ens om man inte ska gifta sig rätt snart, skulle vi säga att vi är förlovade skulle hela hans enorma släkt förutsätta att vi ska gifta oss om ett år. Så vi håller det för oss själva tills vi har ett satt datum för bröllop (kanske två år bort nu eller så), något många tydligen stör sig enormt på. Helt obegripligt.
Skulle vi gifta oss nu och inte om några år skulle jag köpa den här ringen på direkten
![]()
Åh men gulleJättejättefin ring!den kommer passa dig så himla bra den dagen ni får ringar!
![]()