Nu har jag äntligen börjat få ihop saker
. Klänningen är beställd och det blev inte riktigt som planerat utan rätt mycket dyrare. Men det känns bra att dels hittat en klänning jag verkligen gillar och att den är från en lokal designer. Att den dock kostar 5.500:- var aningen i överkant... Tårta är också bokad, det blir en ganska enkel princesshistoria i vitt med lila rosor på. Är på jakt efter ett figurer att sätta på toppen, vill ha ett brudpar, men gillar inte de vanliga klassiska som bageriet hade. Nån som har tips på var jag sa leta?
Har även pratat med den lokala trädgårdsbutiken och dom kommer göra buketten och även bordsblommorna-som jag inte alls vet hur de ska se ut. Vet bara att vi håller oss till färgtema lila och vitt, sen litar jag rätt mycket på den som göra arrangemangen
.
Till musiken vill jag gå in till Etta James At Last, och så ska vi ha med Sabina Ddumbas Effortless och så blir det en låt till som inte är bestämd tror jag. Vet inte riktigt vem som ska sjunga bara
. Ska försöka boka en kör, finns en väldigt bra gospelkör här i trakterna, men vet inte riktigt om vi kommer ha råd med dom.
Har även pratat med den lokala trädgårdsbutiken och dom kommer göra buketten och även bordsblommorna-som jag inte alls vet hur de ska se ut. Vet bara att vi håller oss till färgtema lila och vitt, sen litar jag rätt mycket på den som göra arrangemangen
Till musiken vill jag gå in till Etta James At Last, och så ska vi ha med Sabina Ddumbas Effortless och så blir det en låt till som inte är bestämd tror jag. Vet inte riktigt vem som ska sjunga bara