Ja, maten var jättesvår tycker jag! Har du kommit på något nu?
Nä, alltså det står helt still. Hur ska ni göra med maten?
Tyvärr så måste jag hålla med @niphredil , klänningen ser inte alls anpassad ut efter dina mått?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, maten var jättesvår tycker jag! Har du kommit på något nu?
Jag har alltid trott att mimosa är typ som potatissallad som man dricker och har aldrig fattat varför någon hittat på ett så vidrigt koncept. Blev väldigt positivt överraskad när jag, för typ en månad senVi kommer även ha ett mimosa-bord där gäster kan blanda sin egen mimosa samt ett godis-bord med massa olika godisar.
Men @ajdidodii , den ser väldigt annorlunda ut mot bilden du visade tidigare i tråden? Är det helt fel storlek eller vad har hänt? Är den från en sån kinesisk hemsida? Livet ser inte särskilt välsytt ut tycker jag.
Nä, alltså det står helt still. Hur ska ni göra med maten?
Tyvärr så måste jag hålla med @niphredil , klänningen ser inte alls anpassad ut efter dina mått?
@GoLightly Stället vi ska vara på fixar med catering men vi måste ändå bestämma vad vi vill äta
Vad ska ni ha för tre rätters?
Vi kommer även ha ett mimosa-bord där gäster kan blanda sin egen mimosa samt ett godis-bord med massa olika godisar.
Jag har alltid trott att mimosa är typ som potatissallad som man dricker.
Japp, nåt i den stilen. Mimosa var fram tills för nån månad sen det vidrigaste jag kunde tänka mig![]()
![]()
Haha, hur då, typ mixad och utspädd?
Våra bröllopsplaner framskrider långsamt. Har hittat en klänning på rea på internet!Vi vill ha en borgerlig vigsel hemma i trädgården, men hur vet man vilken vigselförrättare som är trevlig? Haha. Det finns en lista på kommunens hemsida men ska man bara chansa och ta nån? Får nog konsultera en kollega...
Sen funderar jag på vigselring... Förlovningsringen är en nätt solitärring i vitt guld - skulle det vara superkonstigt att ha en vanlig slät rödguldsring ihop med den? Fick ärva min farfars förlovningsring och det vore kul att använda den. Den behöver justeras lite men jag vet inte om det ser fult ut att blanda rött och vitt guld? Det är väl upp till mig själv förstås... Alternativet är att köpa en matchande typ halvalliansring i vitt guld, men det känns lite tråkigt. Hmm. Veligt.
Det finns ju mimosasallad som är typ fruktcocktail (fruktsallad i konserv) med klet precis som potatissallad.Japp, nåt i den stilen. Mimosa var fram tills för nån månad sen det vidrigaste jag kunde tänka mig. Har för övrigt ingen aning om varifrån jag fått det heller.
Japp, nåt i den stilen. Mimosa var fram tills för nån månad sen det vidrigaste jag kunde tänka mig. Har för övrigt ingen aning om varifrån jag fått det heller.
Våra bröllopsplaner framskrider långsamt. Har hittat en klänning på rea på internet!Vi vill ha en borgerlig vigsel hemma i trädgården, men hur vet man vilken vigselförrättare som är trevlig? Haha. Det finns en lista på kommunens hemsida men ska man bara chansa och ta nån? Får nog konsultera en kollega...
Sen funderar jag på vigselring... Förlovningsringen är en nätt solitärring i vitt guld - skulle det vara superkonstigt att ha en vanlig slät rödguldsring ihop med den? Fick ärva min farfars förlovningsring och det vore kul att använda den. Den behöver justeras lite men jag vet inte om det ser fult ut att blanda rött och vitt guld? Det är väl upp till mig själv förstås... Alternativet är att köpa en matchande typ halvalliansring i vitt guld, men det känns lite tråkigt. Hmm. Veligt.
AHA! Det måste vara därifrån jag fått det!Det finns ju mimosasallad som är typ fruktcocktail (fruktsallad i konserv) med klet precis som potatissallad.
men hur vet man vilken vigselförrättare som är trevlig?
@GoLightly Lite samma problem här, jag äter inte rött kött men killen älskar detVågar inte riktigt välja kyckling till huvudrätt eftersom den lätt blir torr...
Vi har inte åkt än, fast vi hade tänkt..i augusti har vi varit gifta i 3 årNi som ska gifta er: kommer ni åka på bröllopsresa? Var i så fall?Ni som har gift er: Var ni på bröllopsresa?